Aangekomen op Gotland

Zweden, Gotland Municipality

Gisterenavond om 20u45 zijn we ingescheept in Nynashamn op de ferry naar Visby ,Gotland! Gotland ligt ongeveerin het midden van de Baltische zee op 100 km van Zweden en op 120 km van Litouwen. Na een bootreis van 3,5 uur kwamen we dus even na middernacht toe in de haven van Visby. Daar hebben we dan direct een parking gezocht om de nacht door te brengen. Rond 7 u30 reden we dan door naar onze geboekte camping aan het zandstrand van Tofte een kleine 20 km van Visby. We hadden geluk want we mochten reeds inchecken en zo konden we ons gelijk installeren voor enkele dagen! Het weer is terug prachtig nu! Terug meer dan 25 ° C!Eens geinstalleerd ben ik direct op verkenning gegaan naar fossielen aan het rotsstrand van Blahall.Eigenlijk niet zoveel gevonden,maar morgen rijdt ik 15 km verderop met de fiets nabij Hogklint waar het zeker veel beter is! Suzanne deed ondertussen de was want dat was ook hoognodig!Wel even een probleem met de wasmachine,ze ging dus niet meer open en we hebben iemand van de camping moeten oproepen om de deur open te breken!De camping draait hier nog maar op een laag pitje want het hoogseizoen moet nog beginnen volgende week?Het is hier nog uiterst rustig dus.