dit wordt een kort verslag

Zweden, Umea

vanmorgen zijn we opgestaan met een zorgwekkende pols van de val van gisteren, dus besloten we om naar een ziekenhuis te rijden voor advies

meteen gevonden in Kalix en na consultatie op de spoeddienst, enkele xray foto's en beslissing van de arts is vastgesteld dat mijn pols gebroken is.

resultaat : in het gips voor vier weken en bij aankomst in belgie asap naar ziekenhuis voor chceck up of operatie nog nodig is.
prima medical care in zweden trouwens

niet leuk maar we slaan er ons wel door zij het aan een lager tempo

stockholm staat nog op het programma en enkele dagen strand op gotland

vandaag slapen we op een camping

hopelijk morgen een betere dag. Naast autorijden moet kris nu ook koken in de camper voor wat we nog in de huisvlijt hebben en de afwas doen

suzanne en kris

Oeps, da’s minder. Probeer toch nog maar te genieten hoor!

Walter 2023-06-14 22:31:21

Spijtig dat dit moest gebeuren…doe het maar wat rustiger aan. Veel groetjes

Berthy 2023-06-14 22:56:15

Oei Suzanne, die beren hebben je een poets gebakken! Hopelijk heb je niet te veel pijn aan je pols... Jullie hebben al veel moois gezien, het zal nu wat aanpassen worden aan het leven met 1 hand, wat er kan en wat niet? Het avontuur gaat verder: geniet ervan!

Mieke en Erik 2023-06-14 23:45:12

Ai, dat is jammer. Veel beterschap.

Jan Van der Perre 2023-06-15 08:04:46

idem dito, veel beterschap!

Patrick De Roo 2023-06-15 08:42:26

Spijtig voorval! Probeer toch nog te genieten van deze mooie reis maar Kris zal je wel goed soigneren! Grtjs uit Dessel!

Robine 2023-06-15 13:22:02

Suzanne, jij bent een sterke madam. Jij en onze Kris zetten de reis verder, das knap. Geniet maar verder op een rustiger tempo. De kookkunsten van Kris zullen ook wel smaken.

Hedwig 2023-06-15 14:02:05

Ai Suzanne toch, maar ook in een rustiger tempo kan je genieten. Snel beterschap en laat je intussen maar bedienen.😉🌹