Thuis

Nederland, Uithoorn

En dan zit je zo weer in de dagelijkse routine. Heerlijk om weer thuis te zijn, om partner en kinderen terug te zien en te ervaren hoe het weer is om niet dagelijks op het zadel door te brengen. Eigen douche en bed zijn toch wel heel fijn. Ook werken voelt niet als iets heel raars, terwijl het zitten op een kantoor toch echt wat anders is. Accepteren, dat is het woord voor mij als ik terugkijk. Het is zo als het is, je kunt zeuren, blij zijn en nog heel veel meer emoties en gedachten hebben. Maar in het moment zijn is bepalend voor nu, dat is 22 dagen ervaren geweest. Nu, is het trappen, of even liggen of lekker eten. Nu is met mijn lijf zijn, dat sterke, prachtig werkende lijf dat zomaar 2.139 km fietst, dat ons over 13.773 meter hoogte meters bracht. En dat ook de thuisbasis is voor het denken en voelen.

Wat heerlijk om gedaan te hebben, wat fijn dat er iemand is Hans Reitsma, die een route als deze weet uit te zetten, wat fijn dat het thuis, en dat op het werk alles gewoon, ook zonder ons is door gegaan. Dank aan al die mensen die daarvoor hebben gezorgd. Bedankt voor jullie leuke, opbeurende en inspirerende reacties. We gingen er niet anders door fietsen, maar het was wel een verbinding die we niet hadden willen missen.

Voor nu , een wel gemeend

arrivederci

Jacques en Arno

Deze email is gecontroleerd door CAIWAY Internet Virusvrij.
Voor meer informatie, zie http://www.caiway.nl/

Het was voor ons ook meegenieten. Lekker vooruitkijken. Gewoon doorgaan. Ook thuis. Groet, T.

Thierry Farla 2016-05-21 18:44:18

We hebben genoten van jullie verslagen. Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Snel gezellig een BBQ houden voor alle verhalen. Gr.

Eric en Nelleke. 2016-05-21 19:10:09

Goed gedaan jonge man

Bart 2016-05-21 22:14:22

Dank mannen. Ik schreef het al eerder. Ik heb enorm genoten van jullie avontuur.

Charkes 2016-05-22 07:01:14

Het was ontzettend leuk om te volgen en knap als je zo weinig fietst in je gewone levenšŸ‘

Elly Spekman 2016-05-22 08:40:51

Bedankt voor het delen van de reis, want af en toe zat ik even achterop...... Het gaat jullie goed en wie weet tot de volgende reis!

Beatrix 2016-05-22 10:16:16

Het wordt saai, maar leuk af en toe meegereisd te zijn, nog even vasthouden, dat in het moment blijven, groet Linda

Linda 2016-05-22 11:44:47

Dat prachtige lijf. Laat die beoordeling maar aan anderen over. Rispetto multo amigo

Wilfried 2016-05-22 13:17:03

LIeve Dappere vriend, Dank voor het delen van al je ervaringen. Wat mooi dat je uitkomt op het NU, uit de verhalen en het probleem denken. Ademen en genieten. Het paradijs is geen plaats maar een staat van bewustZijn. Dikke knuffel en heel fijn je 24 juni weer te omarmen. Natuurlijk ook van Gerard. Ellie

Ellie Vrolijk 2016-05-22 15:14:08

Was super leuk om jullie te volgen en elke dag een nieuw verhaal te lezen. Bedankt voor het delen van jullie avontuur!

Netty 2016-05-22 18:20:24

Leuk om jullie te volgen evenals de mijmeringen en overpeinzingen.

Ralph 2016-05-22 20:02:32

Oost West Thuis Best Weer ervaringen rijker waar jullie nog van kunnen genieten.

Peter de Thouars 2016-05-24 15:14:33

Wat heerlijk om te lezenšŸ˜€ zelf ben ik net begonnen met de voorbereidingen en zal jullie zeker nog wel eens om tips vragen. Dank jullie wel voor dit prachtige verslag.