Rocky Mountains

Verenigde Staten, Denver

Op de laatste hele dag naar de Rocky Mountains geweest. Bij aankomst bij het dorp dat aan het park ligt meteen een consternatie. Meerdere herten op de weg en ook meerdere mannetjes die met elkaar op de vuist (lees: het gewei) gingen. Ronald werd op een gegeven moment zowat omsingeld door de herten en moest zijn toevlucht nemen tot de laadbak van een pick-up truck.

Een hike van drie uur gedaan in de Rocky Mountains en ook daar verschillende herten zien vechten. Ook prachtig om te horen hoe de mannetjes "burlen". Om kwart over negen weer terug op onze kamer en alvast de koffers pakken. Morgen nog 1x Denver in en dan om zes uur de auto terugbrengen en vervolgens het vliegtuig in.

Iedereen bedankt voor jullie reacties op ons blog. We vonden het erg leuk om te zien dat jullie het blog lezen en jullie reacties hebben we ook met veel plezier gelezen.

We proberen morgen nog een verhaaltje vanaf het vliegveld te sturen.

Was leuk om jullie te volgen en de leuke verhalen en foto's te lezen en te zien! Een goede terugreis voor jullie en tot snel in Mijdrecht.

Nadia 2014-09-26 08:26:03

Heb genoten van jullie blog en de prachtige foto's! Een hele goede thuisreis gewenst.

Jeltje 2014-09-26 09:13:06

Aan alles komt een end. Leuk om te volgen goeie vlucht!!

Bart 2014-09-26 09:22:49

Wat een geweldige reis!

Marianne 2014-09-26 09:30:32

Beste Tanja, Je bericht gelezen Ronald had een beetje moeten meevechten met de herten. Vluchten op een truck, niet erg heldhaftig hoor. Hopelijk een goede vlucht terug. Tot ziens.

Hans 2014-09-26 09:38:05

Een goeie terug reis en sterkte met acclimatiseren in Nederland! Groetjes van de Grobjes

Fenna 2014-09-26 11:50:23

Het was een heel leuk verslag, en de foto's waren geweldig. Alleen de foto van Ronal in de laadback van de pickup mis ik nog :-) Tot zaterdag op Schiphol! Groeten, Erwin

Erwin 2014-09-26 12:17:04

Ik sluit me aan bij Erwin: dat had ik wel willen zien! Succes met de terugreis, hopelijk kunnen jullie een tukkie doen. De overige 5000 foto's volgen nog? Voorzichtig!