Laatste keer Yellowstone

Verenigde Staten, Cody

Eerst ontbeten en toen naar de elektronica-zaak gegaan om een extra harde schijf te kopen om de foto's op te slaan.
Daarna in de auto gestapt en door Grand Teton naar Yellowstone gereden in de regen. Daar hebben we het zuidoosten van het park bekeken.

Naar de West Thumb geisers gegaan en opnieuw allerlei pruttelende poelen mogen bekijken. Ook de zwaveldampen komen je daarbij van alle kanten tegemoet. Onderweg doken er opeens twee Elks (soort hert) op vlak voor onze auto. Eruit en fotograferen maar!!

Vanuit de oost-uitgang van Yellowstone doorgereden naar onze eindbestemming Cody. Daar bleek een of ander straatfeest aan de gang te zijn met buikdanseressen, bazaars, modeshows en mooie auto's. Ook waren de meesten gekleed in Westernstijl. De cowboys zijn in dit gedeelte van Amerika (Wyoming) nooit erg ver weg.

Tot slot bij een barbecue-restaurant gegeten en morgen weer vroeg op voor onze reis van ongeveer zeven uur naar Rapid City.

Leuk bericht, weer regen gehad? Hier is het nog steeds bloedheet. Na het weekend wordt het iets koeler, 20 graden. Lijkt mij erg leuk die westernstyl te zien. Tot morgen maar weer. De groetjes.