Hele dag gereden

Verenigde Staten, Red Lodge

Vandaag een lange reisdag gehouden. Vertrokken van Whitefish naar Red Lodge (om het in de kleuren te houden).
Een rit van 770 kilometer die we uiteindelijk in 8 uur hebben afgelegd.
Thuis zou je er enorm tegenop zien om een stuk verder dan Parijs te rijden, maar hier gaat het allemaal een stuk relaxter. toch wel apart om je TomTom te zien met daarop de mededeling dat je linksaf moet na 349 kilometer.

Bij aankomst blijken we beland in een spookstadje, waar we toch nog wel een soort restaurant weten te vinden. Op de hotelkamer blijkt de laptop opeens niet meer op te starten, dus ik vrees dat we geen foto's meer kunnen plaatsen bij ons verhaaltje. We zijn er nog niet achter hoe we de foto's op de iPad moeten zetten, vandaar.

Misschien kom ik ergens nog een reparatie shopje tegen, maar vooralsnog dan maar even zonder laptop, in the oldfashioned way.
Morgen gaan we Yellowstone Park in en hopen we alvast wat geisers te kunnen bewonderen.

Zag op andere blog foto's van geisers, ziet er wel heel cool uit! Jammer als het niet meer lukt om foto's te plaatsen, geeft een mooi beeld van alle avonturen. Nou ja, kunnen we ons verheugen op een "dia-avondje"... Have fun!

Ellis 2014-09-13 07:46:41

Batterij van de laptop er een half uurtje uit. Niets in de usb gaatjes! veel plezier met de geisers :)

Bart 2014-09-13 08:32:32

Inderdaad is zo een rit wel een heel eind rijden. Iets te veel voor je ouders denken wij. Leuk te horen dat verder alles goed gaat met jullie. Hier ook alles oke. Morgen, dus zondag, komen jullie kids bij ons eten. Gezellig hoor. Tot lezens met foto,s? Dag.