Tussenstop Londen en aankomst Seattle

Nederland, Seattle

Zitten nu op vliegveld Heathrow te wachten op de aansluiting naar Seattle. even contact gemaakt met Wifi op het vliegveld. Zijn om 3 uur opgestaan en door de kids naar Schiphol gebracht. Was wel even slikken om ze weer weg te zien rijden.
We gaan nu instappen en gaan op weg naar Seattle, een vluchtje van zo'n negen uur.

Om 22:00 uur Nederlandse tijd aangekomen in hotel, hier is het negen uur vroeger, dus 1 uur in de middag. Al met al nu 19 uur op de been, gaan zo direct downtown Seattle proberen te vinden en dan vanavond proberen wat fotootjes te plaatsen en vroeg naar bed.

Leuk zo'n tussentijdse update... Hopelijk hebben jullie een rustige vlucht!

Erwin 2014-08-29 10:35:11

Leuk dit zo te ontvangen. Wij hopen verder op een prettige vlucht. Mama en papa.

hans 2014-08-29 11:49:25

Jaja, de rollen zijn nu omgedraaid. Nu brengen de kinderen de ouders naar Schiphol. Goede vlucht!

Ilonka 2014-08-29 12:43:28

Hoi hoi, Belde net naar jullie huis!door de drukte hier dacht ik dat jullie de 30st vertrokken