Reisdag naar Rapid City

Verenigde Staten, Rapid City

Vandaag een lange rit gehad van zo'n 700 kilometer naar Rapid City.
Mooie rit door de Bighorn Mountains. Kwamen nog langs een waterval, prachtig!!
Zagen onderweg een enorme schaapskudde met een schaapherder te paard.
We zitten nu echt in cowboyland.

Komen soms dorpjes tegen met heel weinig inwoners (pop = populatie).
Record was een dorpje met maar liefst acht (8) inwoners.

Ook hebben we nog Devils Tower bezocht, een soort pilaar van graniet, miljoenen jaren geleden gevormd en een waar paradijs voor bergbeklimmers. We zagen er nog 4 heel hoog tegen de rotswand aagekleefd zitten.Je moet het maar durven.

Zagen hier ook een heleboel prairiedogs. Wat zijn die beestjes schattig (CUTE!!).

We blijven hier 3 nachten. Net Mexicaans gegeten en daarna lekker slapen.

Zo Ronald, niet geweten dat je een baan in de USA bij de wegenbouw ben begonnen. Het ziet er zeer stoer uit. Leuke plaatjes zijn het weer vooral ook de prairiedog. Gelukkig hebben jullie maar niet meegedaan aan het beklimmen van die rots. Wat een moed hebben die gasten. Rust maar een beetje uit de komende dagen. Byby.