Naar de Rocky Mountains

Canada, Valemount

Vandaag hebben we 700 km gereden van Vancouver naar Valemount in de Rocky Mountains in Canada. Dit ligt in de buurt van Jasper NP, een groot natuurpark, waar we dan morgen naar toe gaan. Reis ging goed. Ik (Tanja) heb voor het eerst gereden met de cruisecontrol aan; als je er aan gewend bent is het heel relaxed rijden, vooral in de bergen.

Hotel met uitzicht op de bergen en naast de spoorlijn. Er komen regelmatig goederentreinen langs met een hoop gefluit en geblaas en ze zijn heeeeel erg lang. Ik heb ze geteld (kon het niet laten): 187 wagons.
Net een chineesje gepakt en dan pitten geblazen.

Howdy

PS van Ronald: Toch maar weer geprobeerd met de foto's, maar nu met Firefox als browser ipv Internet Explorer et voila............... het werkt !!! Zie ook de foto's van de andere dagen.

Hopelijk rijden ze niet ook 's nachts... Foto's gelukt, leuk!

Ellis 2014-09-04 07:21:11

Mooie foto's! Toch nog gelukt..... Krijg er een beetje een Twin Peaks gevoel bij, dat speelde zich ook af in zo'n omgeving! Veel plezier...

Erwin 2014-09-04 11:59:31

Eerste bericht ging fout, verkeerd knopje ingedrukt, je kan je vader wat dat betreft. Jammer dat het weer niet over houdt, maar het kan alleen maar beter worden. De foto's zijn prima overgekomen, erg leuk om mee te reizen. Prima auto lijkt mij. Het allerbeste, mama en papa.

Hans 2014-09-04 12:29:13

mooie pics up naar de Niagara!

Bart 2014-09-04 18:21:05

5/9 Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Bij jullie een feestje daar, hier van het weekend met de dubbele verjaardag. Party time!