Laatste dag en terugreis

Verenigde Staten, Denver airport

Vanochtend uitgechecked en geprobeerd de koffers dicht te maken. dat lukte net maar ik vrees dat de mijne (Ronald) veel te zwaar is. We gaan op het vliegveld wel pielen als dat zo blijkt.

Opnieuw Denver ingegaan, bloedheet met 32 graden, en een beetje rondgelopen. Daarna naar het ArtMuseum geweest en daar een lezing bijgewoond over snuiftabak-potjes uit China (jawel, dat was het enige onderwerp waar wij nog niet volledig van op de hoogte waren).

Daarna bij de cheesecake-factorie een heerlijke cheesecake gegeten, over "machtig" gesproken, pfoeiiii.
Dit kunststuk afgetopt met een smoothie, en op weg naar de boekwinkel.
Om half vijf in de auto gestapt en naar het vliegveld gegaan.

Mijn koffer bleek inderdaad te zwaar, namelijk 27 kilo in plaats van de toegestane 23 kilo.
Gelukkig was die van Tanja maar 18 kilo dus na enig gewissel kwamen we beide onder de 23 kilo uit. Tadaaaaaa!!!!

Nu aan de koffie en nog twee uurtjes wachten op de

Aangevuld: Zitten nu op Heathrow (15:30 Londen-tijd), nog even en dan weer thuis!

Bedankt voor alle reisverhalen. Nu nog een prettige vlucht en een goede thuiskomst. Tot ziens.