Back in the USA

Verenigde Staten, Whitefish

En weer op weg gegaan in de gierende blizzard. 'S ochtends vroeg uit het raam gekeken en warempel, de auto was weer onder de sneeuw bedolven. Eerst maar even ontbeten en daarna om 08:45 uur vertrokken naar Amerika. We waren van plan om door Waterton Park te rijden en door Glacier National Park, maar gezien de weersomstandigheden hebben we daar maar van afgezien en hebben we de grotere wegen genomen.

Daardoor duurde onze reis langer dan gepland en waren we pas om 15:00 uur in ons volgende hotel in Whitefish. We zijn nu dus van plan morgen voor het eerst Glacier NP binnen te rijden.
Omdat we nu nog wat tijd hadden zijn we even naar een supermarkt geweest, nou dat is zo als alles hier weer enorm en ook de verpakkingen zijn enorm.
Speciaal voor zwager Bart een foto bijgesloten van een éénpersoons catamaran.

Daarna zijn we het dorp ingegaan, hebben nog wat winkels bekeken en zijn gaan eten bij een sushi-restaurant. Tot slot zijn we opnieuw naar de bioscoop geweest ("November Man"). Zaten we de eerste keer met z'n zessen in de bios, nu waren we met vier mensen in de bioscoopzaal.

En nu maar hopen op eindelijk GEEN sneeuw morgen !!

Genoeg sapjes pap! En al een menu xxxxxl gehaald bij de Maccie of Burger King? :P

Ilonka 2014-09-11 09:11:56

Jullie hebben wel je portie sneeuw gehad in Canada denken wij hier. Hopelijk krijgen jullie nu wat beter weer. De supermarkten zijn daar aardig vol met grootverpakkingen zo te zien. Hier is alles rustig. Leuk al die plaatjes iedere keer. Ga zo door. Tot het volgende verslag graag. Goede reis.

Hans 2014-09-11 12:01:09

goeiedagschotel wat een volume transport met die sappen. catamaran is nix :) wel die sneeuw schuivert...daar gaan we voor.