Regen en ook nog sneeuw

Canada, Pincer Creek

Vanochtend het plaatsje Golden achter ons gelaten na eerst even te hebben ontbeten in ons motel.
In de stortregen eerst naar Banff gegaan en daar even rondgelopen (inderdaad... in de regen) en een kop koffie gescoord. Vervolgens doorgereden - in totaal hebben we zo'n drie uur gereden vandaag - naar het plaatsje Pincher Creek.

Dat plaatsje ligt dichtbij Waterton Park dat we van plan zijn morgen te bezoeken. We rekenen dan echter op iets beter weer dan vandaag, want onderweg hebben we zelfs sneeuwbuien gehad en was de temperatuur drie graden Celsius.

Nadat we de koffers om 16:00 uur in ons motel hebben gezet zijn we naar de WallMart geweest en hebben daar twee poncho's en twee paraplu's gekocht. Daarna een pizza en lasagne gegeten bij Boston Pizza.

Straks om 21:00 uur gaan we proberen de bioscoop te vinden waar maar liefst twee (2!) films draaien.
Eens kijken hoe de Canadezen zich gedragen in een bioscoop.

Goedemorgen, Het is nu negen uur en net het verslag gelezen. Jullie boffen ook niet wat het weer betreft, maar zien toch een heel andere wereld en dat is ook interessant. Wat betreft de poncho breng die maar mee naar huis want het regent op dit moment ook in Mijdrecht. Verder alles goed hier en ook met de kids van jullie. Zondag een heel leuke verjaardag gehad op de Viergang. Amber heeft heel veel cadeautjes gehad en was zeer tevreden. Verder geen nieuws hier. Tot lezens. Goede reis voor jullie, Hans.

Hans 2014-09-09 09:25:51

geweldige vitrine in die supermarket. Ik loop gillend weg hands on tools daar

Bart 2014-09-09 17:32:37

Ja het weer zit inderdaad niet mee, 3 graden kun je echt niet veel noemen, maar ja jullie hebben nog een hele tijd te gaan dus wie weet. Joep heeft vandaag gesprek gehad met schildersbedrijf in Diemen, ging goed, ze willen met hem in zee. Dus dat is echt fantastisch. Je merkt dat het hem goed doet. Met pappa gaat het goed, geen gezwiep meer en hij heeft zowaar een brief van de Kom gehad dat hij weer op de wachtlijst kan. de wonderen zijn de wereld nog niet uit!