Huiswaarts

Verenigde Staten, Anchorage

Donderdag 21 augustus, het zit erop! Pindat gaat uit de lucht.
We hebben een geweldige reis achter de rug, vermoeiend maar in alle opzichten de moeite waard.
Fantastische dingen gezien, door landen gereden waar je normaal niet gauw zult komen en ontzettend aardige mensen ontmoet. De prachtige natuur van Costa Rica en Zuid Mexico, het treurige Honduras, de hitte en de dorheid van Noord Mexico, de waanzin van Las Vegas, te veel om op te noemen
Eén van de hoogtepunten blijft natuurlijk dat je dit met één van je kinderen mag doen.
Vandaag moeten de auto's naar de haven, dus deze eerst maar eens goed uitgemest. We hebben ongeveer 17.000 kilometer gereden en buiten een paar kleine mankementen heeft hij het prima gedaan.
Vanavond nog een laatste Amerikaanse steak en dan morgen naar huis.

Groet en tot spoedig, Piet en Mathijs.

Piet en Mathijs, wat een geweldige prestatie en wat een avontuur hebben jullie achter de rug. Voor jullie onvergetelijk! Van harte gefeliciteerd en welkom thuis. We hebben van jullie avonturen genoten! Rob en Wilma

Rob en Wilma Solkesz 2014-08-22 20:28:51

Mooi avontuur heren! Bedankt voor het delen. Guus (van Pindat)

Guus 2014-08-22 20:40:25

Piet , bedankt voor de mooie foto's en de verslagen van deze bijzondere reis. Hartstikke leuk gedaan! Goede reis!

Erna 2014-08-22 23:13:18

Wat fijn dat we in jullie ervaringen hebben mogen delen; we zijn een stukje meegereisd! Een geweldige ervaring die niemand jullie ooit afneemt...... We wensen jullie een goede reis terug naar Nederland en zeker weer naar Olga, Nienke en Frederike! Olga heeft het toch ook maar mooi geklaard zonder haar mannen. Tijd om elkaar weer te mogen knuffelen dus.....liefs Peter en Coby

Peter en Coby 2014-08-23 00:03:37

Wauw!! Tnx voor de mooie verhalen.... En naast de Polo van een paar weken geleden is de auto nu ook wel aan wasbeurtje toe... ;-) hihi Gr. Leontine

Leontine 2014-08-23 00:18:25

Heij morgen avond een lekker pilske op de kievitweg ,,,,,lekker bij kletsen .gr de buuren

Annie van Dijk 2014-08-23 00:20:19

Goede thuiskomst en hartelijk dank dat we mochten "meereizen"

André en Margreet 2014-08-23 11:50:49

Piet en Mathijs, fijn dat wij hebben kunnen genieten van jullie leuke ervaringen. Groetjes.

Jos van Lierop 2014-08-23 19:48:54

Nou, dat hebben jullie goed gedaan mannen, en dit gaat denk ik misschien wel heel erg lang aan de top staan van ' de mooiste levenservaringen....' . Goede thuisreis!

Ans Konings 2014-08-23 20:52:49

Aan de hand van de verslagen en de foto's hebben we in gedachten met jullie meegereisd. Wat een geweldige ervaring, om nooit te vergeten. Maar het fijne van reizen is dat het nog fijner is om weer thuis te komen. Piet, we kennen jouw bescheidenheid, maar hadden jou toch graag wat vaker op de foto gezien.

Jan Hein en Giny 2014-08-23 22:55:07

Nog even gauw de laatste verslagen gelezen en foto's bekeken. Mijn nieuwsgierigheid heeft plaatsgemaakt voor bewondering. Groet, José

José 2014-08-25 20:27:31

Hartelijk dank voor de fantastische reisverslagen en indrukwekkende foto's, in een woord "spectaculair"! Theo, bedankt voor het aanleveren van de e-mails met de informatie.

Jac van den Eijnde 2014-08-26 02:41:09

Beste Piet en Mathijs. Bedankt voor.jullie geweldige gezelschap.tijdens deze fantastische reis !!

Paul Hufman 2014-08-26 23:17:41

Piet & Mathijs, ik heb jullie trip gevolgd en vooral de mooie foto's bekeken. Ik wens jullie een goede thuisreis en daarna maar eens even rustig bijkomen van alle indrukken welke jullie opgedaan hebben.Met vriendelijke groet, Gé Willems (T.W.C. de Wekkers)