maandag 28 juli Mexico - Guadalajara 620 km

Mexico, Guadalajara

Maandag, 28 juli van Mexico stad naar Guadalajara, 580 kilometer.
Om zes uur 's- morgens vertrokken, om voor de spits de stad uit te zijn.
De route was volledig snelweg, door een erg mooi landschap.
Onderweg even van de snelweg afgeweken om te lunchen, heerlijke burritos.
We waren om half vijf in het hotel, nog niet eerder zo vroeg.
's-Avonds was er een gezamenlijk diner, daarna nog iets gedronken en redelijk op tijd naar bed

Hei jongens wat leuk daar ,met al een paar dagen geen op onthoud zoals stukken en grens overgangen .Gaat goed daar hou vol en heerlijk genieten van alle mooie dingen onderweg.de Groetjes en Mathijs nog geen mooi mexicaans meisje gezien . Veel plezier Annie en Fam

Annie van Dijk 2014-07-31 11:23:35

Hallo Piet en Mathijs, Wat een mooie foto's, fijn dat alles weer op volgorde zit. We kijken iedere dag, genieten van de verslagen en fantastische foto's. Handig dat er ook zomaar onderdelen langs de weg liggen, volgens mij nog een goede deur Piet, meenemen die handel. Lieve groeten, Guus en Jannie

Guus en Jannie 2014-07-31 13:43:05

Wat een mooie stickers, jongens wat een mooie reis maken jullie volgens ons kun je van de inhoud van je werkplaats daar nog wel handel maken Piet. Groeten Corrie Siem