Van St. George naar Cortez

Verenigde Staten, Cortez

Dinsdag, 5 augustus. Van St. George naar Cortez, 600 kilometer. Via het "Zion National Park", een schitterend natuurreservaat, richting "Monument Valley", het symbool van het Westen. Menige western is daar opgenomen, in een decor van rode rotsformaties en de omringende woestijn. We hebben onszelf daar, met die achtergrond, maar even laten fotograferen.
Onderweg ook nog gefotografeerd door onze meereizende fotografe.
Als laatste die dag nog het "Four Corners Monument" bezocht, het enige punt, waar vier Amerikaanse staten samenkomen.
Om acht uur waren we in het hotel, na een dag met een fantastische route door een wonderschone natuur.

Hèhè, zien we eindelijk Piet ook op de foto, leuk pap! En Mathijs weer terug, goed om te zien! Wat een fantastisch mooie foto's, we zijn jaloers! Liefs uit regenachtig Lent!

Frederike & Jens 2014-08-06 22:23:47

Wauw mooie natuur ! En mathijs showt zijn noodpaspoort ;)

Nienke 2014-08-06 22:53:52

Hallo Piet en Mathijs, Dacht ineens aan jullie, wist niet of de reis al begonnen was. Dus zitten googlen en jawel hoor. Heb jullie gevonden. Prachtig toch zo'n reis met je zoon maken. Zoals Frederike ook al schrijft, eindelijk Piet ook op de foto, had inderdaad al veel reisverslagen gelezen en de foto's bekeken, maar waar is Piet. Jullie allemaal nog hele goede reisdagen toegewenst, zal jullie nu blijven volgen. Groetjes, ook van Marianne, Albert. P.S. Zijn jullie nog Commers tegen gekomen.

Albert C. Antema 2014-08-07 03:43:46

Hoera, team 51 is weer compleet! Volgens het routeschema gaan jullie nog veel moois zien. Geniet ervan, maar pas op voor Yogi Bear... en zakkenrollers.

Boukje en Theo 2014-08-07 19:47:49

Team51 what a Way to go. Really jealous. But over here in germany isn't bad. Tommorrow we'll meet Corrie and Siem. So the party will start! Good luck for the both of you. T+C