Op weg naar Nicaragua

Costa Rica, arenal

Vanmorgen om acht uur ontbeten en om negen uur zaten we in de auto’s. Nog een twee honderd kilometer door Costa Rica richting Nicaragua. Een flink stuk langs het Lake Arenal gereden, ontzettend mooie natuur. Bij de grens viel het mee, al met al duurde het ongeveer twee uur. Wij moesten er echter nu ook aan geloven, de auto kreeg problemen met schakelen. De hulpcilinder van de koppeling bleek te lekken, maar met een rubbertje van nog geen euro was dit snel weer opgelost. Verder doet de auto het prima.
Toen op weg naar Granada, naar het hotel. Langs de weg vele kleine huisjes met golfplaten, vergeleken met Panama en Costa Rica zag het er ontzettend armoedig uit. Vanaf de grens nog iemand, die daar werkte een lift gegeven en thuis afgezet, moesten natuurlijk nog mee op de foto De man had de dag van z’n leven!
Morgen rustdag met twee excursies.

Prachtig om jullie belevenissen te volgen en de mooie foto's erbij. Blijf er vooral mee doorgaan ! Het is superleuk om s'ochtends jullie avonturen te lezen. Succes met de lange etappes.

Dentaltheo 2014-07-22 07:36:31

Geweldig,ik geniet van de verhalen en foto 's,had je toch een overal in de bagage? Veel plezier daar

Olga 2014-07-22 09:11:58

Hee Piet, ben jij er ook bij.... zie ik je ineens op de foto!

Ans 2014-07-22 10:46:58

Gaat goed zo te zien. Geweldig! Erna en ik hebben net een glaasje gedronken op jullie en op onze nieuwe kleinzoon Tim. Goed vervolg van deze geweldige trip! Hartelijke groeten vanuit Valkenburg voor allemaal!