Rustdag in Granada

Nicaragua, Granada

Zondag, 20 juli, rustdag met twee excursies. ’s-Morgens een stadstour, per koets door Granada (het moet niet gekker worden!). Bezochten oa. het oude ziekenhuis, door een aardbeving geheel verwoest en daarna door de armen van de stad volledig leeggeroofd, aansluitend over het kerkhof gewandeld en tenslotte nog een bezoek aan de oude binnenstad gebracht.
’s-Middags met de bus naar de voet van de vulkaan en vandaar uit verder in een Jeep omhoog. Boven een mooie wandeling gemaakt, van anderhalf uur, rondom de krater. Omgeven door jungle en apen. Terug in Granada kwamen we nog in een processie terecht.
De laatste foto is voor Theo genomen, mijn coach voor deze website. Een tandartspraktijk in Nicaragua. Deze praktijk heb ik in ieder geval nog niet gehad!
Moeten vroeg naar bed, morgen waarschijnlijk de zwaarste etappe, 580 kilometer met twee tijdrovende grensovergangen.

Mooi die eerste foto ! Succes vandaag met de lange tocht !!

Nienke 2014-07-22 09:12:48

Kei mooi de natuur ,,kijk maar uit maar wel genieten.

Annie van Dijk 2014-07-22 09:19:25

De eerste praktijk waar je relaxed zit!

Olga 2014-07-22 09:20:38

Ziet er weer mooi uit! Moet je voortaan maar daar naar de tandarts

Dieke & Jens 2014-07-22 11:53:55

Je zoveelste tandarts Piet? Mooie foto's. Zag ik op één van de foto's omroep Brabant, het moet niet gekker worden. Veel plezier morgen en voorzichtig.

Hans Slotboom 2014-07-22 13:42:04

Hoi Mathijs, leuk om je zo te volgen! Succes verder op mooie trip!