Bezoek Panama kanaal en oude stad

Panama, Panama

Vanmorgen een bezoek aan het Panamakanaal gebracht. Indrukwekkend.
Gaan ongeveer 40 schepen per dag doorheen, maar net toen wij er waren natuurlijk geen één! Een beetje containerschip betaalt wel tussen de twee à driehonderd duizend US dollar per doortocht!
'S-middags de oude stad van Panama bezocht, veel nog oude koloniale gebouwen, of althans wat er bij sommigen nog van over was gebleven. Zag er allemaal behoorlijk verpauperd uit. Daarmee in contrast de enorme skyline van Panama.

Het begin is gemaakt! Ben benieuwd hoe de auto er bij staat. Veel succes.

Theo 2014-07-16 07:52:27

Jullie zijn goed begonnen ook met het verslag die man in Waalwijk heeft gelijk en nu maar genieten, Corrie Siem

Siem Pepping 2014-07-16 08:14:24

Het begin is gemaakt! Ziet er nu al geweldig uit. Wij zijn benieuwd hoe jullie eerste rij-dag zal zijn. Toch maar een WiFi-kaartje gekocht op de camping, dan kunnen we jullie volgen. Veel liefs, groetjes en geniet geniet geniet!!

Frederike & Jens 2014-07-16 12:18:15

Hallo Piet en Matthijs, gelezen en gezien wat jullie aan de auto hebben gedaan. Dit kan niet anders dan een succesverhaal worden. Heel veel mooie en veilige kiometers. groeten Hans.