Las Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Zondag 3 augustus van Flagstaff naar Las Vegas, 400 kilometer. Hebben besloten, ondanks het slechte weer, om nog langs de Grand Canyon te rijden, 300 kilometer extra, dus totaal 700. Om zes uur zaten we in de auto. Mooie route, onderweg nog gestopt bij een enorme kloof. Grand Canyon was indrukwekkend, zo diep.
Daarna een flink stuk van de "Route 66" gereden op weg naar de Hoover Dam, gebouwd in de Colorado River, om het achterland tegen overstromingen te beschermen. Een enorm bouwwerk. Om zeven uur reden we Las Vegas binnen, over de "Strip" naar ons hotel met maar liefst 3700 kamers. Eén groot circus. Wilde 's-avonds nog een wandeling maken, maar vanwege de regen maar binnen gebleven.

Hoi Piet, het ziet er allemaal fantastisch uit. Wat een belevenis om dat te kunnen ervaren. Groeten uit een zonnig Italiƫ. Peter en Coby. Misschien 'n keer de Mille Miglia rijden? :-)

Peter Bouwmans 2014-08-05 09:28:27

Wauw! Wat mooi!

Frederike 2014-08-05 09:38:31

Piet en Mathijs, jullie maken een wel hele mooie trip door dit mooie land. Leuke foto's. Wel leuk als je de route 66 een keer kunt rijden. Ik wens jullie nog een aangename reis en zonder autopech natuurlijk. Groet

Willems 2014-08-05 12:24:19

Jullie maken wat mee wij treffen Theo en Carla in Lubeck komende vrijdag Dat is geen U.S.A. Veel groeten en maar genieten .Siem Corrie

Corrie Siem 2014-08-05 18:38:13

Wat een bijzondere en fantastische trip, super, super, super. Prachtige foto's waarvoor dank. Blijf genieten van deze geweldige uitdaging! Groeten, Jac en Ans

Jac van den Eijnde 2014-08-05 21:32:42

We volgen al een tijdje jullie wereldreis, perfecte vader-zoon onderneming. Mooie foto's maar Piet laat zich weinig zien. Ik heb jullie verslag ook op de praktijk laten zien. Veel rijplezier, Kees.