Grijs

Nederland, Amsterdam

Vandaag kent eigenlijk maar één kleur Grijs.
Vanmorgen vertrokken in de regen, dus pakken gelijk maar aan.
Yves en Anne waaiden ons meewarig uit. Sukkels, dachten ze waarschijnlijk.
Maar we hadden er weer zin in en een beetje regen kon ons niet deren.

Dat beetje regen werd veel en hield overigens wel de hele dag aan. Inclusief een enorme westenwind.
Pas bij Dijon hield het op met regenen, echter de hotels waren vol, dus toch nog maar even verder. Richting Beaune. En intussen beef het maar waaien. Die rit liep ook niet helemaal goed en we kwamen in een klein dorpje 20 kilometer van Beaune. Ook goed. Inchecken en nog even op pad.
Lekke band. Ook dat nog. Nou, morgenochtend eerst naar een garage 8 kilometer verderop.

Dus om deze dag te omschrijven is grijs het beste. Maar toch is het nog steeds heel leuk.

Morgen beter

Hier ook grijs en storm. Ik vind jullie wel dapper en wat komen die mooie regenpakken goed van pas😊. Ik hoop dat jullie morgen een betere dag zullen hebben met een sprankje Franse zon. Beste groet, Marieke

Marieke 2017-09-13 20:58:45

Bah. Grijs. En een lekke band is niet leuk. Wel super pakken ;) en ze staan ook nog eens heel goed. Morgen een zonnige dag, we duimen voor jullie!

Dorien 2017-09-13 21:02:08

Jongens wat jammer voor jullie, ik had het jullie zo gegund wat lekkerder en leuker weer, maar wie weet misschien wordt het beter als jullie meer richting Spanje komen... En zusje dat pak staat je geweldig zou er zolang mogelijk in blijven rijden 😊😊 maar goed hoop dat het morgen iets bete wordt.... Wacht met spanning af op een nieuw verslag... Doe voorzichtig en een goede en hopelijk droge dag... kus en liefs 😚💋

Janneke 2017-09-13 21:24:25

Geestig....volgens de kaart zijn jullie weer in Hilversum ;-). Voor het weer hoef je niet hier te zijn dus nog lekker door-tuffen...In Pals is het 25 graden!! ik duim voor droog weer en pak-loos brommeren. Geniet ervan! Dikke kus!

Inge 2017-09-13 21:44:40

Ben net in Figueres geweest. Graadje of 26, hele avond buiten gezeten en gegeten. Kortom, hou vol, alles komt goed!

Bert Verhoeff 2017-09-13 21:45:27

Die lekke band is pech maar hou vol! Het kan nu alleen maar beter worden

Eric 2017-09-13 22:55:03

Na regen.... Gelukkig hebben jullie hippe regenpakken

Ellen 2017-09-13 23:23:56

onderhand middernacht. bridgeclub is weer begonnen net terug. wat een reis vandaag. van mij krijgen jullie de prijs voor het sportiefste en niet zeurende vacantiekoppel. Daarom hoop ik dathet weer morgen een beetje opknapt. voor mijn part hebben jullie die regenpakken niet meer nodig! rottig van die lekke band. kan die fietsenmaker niet naar jullie toekomen doen ze bij ons ook. Toch weer een fijne dag en morgen weer een. hebben jullie een lekker bed. welterusten en een dikke kus