Rustdag

Cambodja, Sangkat Boeng Prolit

Vandaag heerlijk uitgeslapen. Best lekker een keertje. Vervolgens mijn fruitontbijtje naar binnen gewerkt en mijn krantje gelezen. Jawel, ik lees de PZC iedere dag. Ik wil natuurlijk niet wereldvreemd terugkomen over 2 weken. Net toen ik mijn krantje uit had kreeg ik een appje van Kimlay. Ik had hem afgelopen weekend verteld dat ik mijn foto's optimaliseer in Lightroom. Dat doet hij ook, maar hij kent maar een paar functies. En nu vroeg hij of ik hem wat tekst en uitleg wilde geven. Hij was in een café in de buurt. Dus daar ben ik naartoe gegaan en daar was hij samen met 3 Duitsers en een Israëli. Zij willen vrijwilligerswerk gaan doen in Phnom Penh en Kimlay vertelde ze wat ze zouden kunnen doen. Uiteraard mocht ik in geuren en kleuren vertellen wat ik aan het doen ben bij het schooltje. End of story is dat ze morgen even komen kijken. Kimlay komt dan ook en leidt ze dan wat rond. Het was erg leuk om met ze te babbelen.

Daarna heb ik een baguette gehaald en wat aardbeienjam en heb ik dit verorberd. De rest van de middag heb ik niet veel gedaan. Nog wat drinken gehaald en voornamelijk wat foto's zitten bewerken en een aflevering van Sherlock gekeken. 's-Avonds ben ik gaan Chinezen. Rijst met eend stond er op het menu. Dat was erg lekker. Ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe nog niet erg veel groenten heb gegeten. Het warme eten bestaat meestal uit rijst of noodles met vlees. Wel eet ik veel fruit. Ik hoop dat dat wat compenseert.

Echt prachtige fotoā€™s Marco! Wat een kleuren (of is dat een filteršŸ¤£) Morgen weer voor de klas. Veel plezier!