Vier muren en een bed

Cambodja, Sangkat Boeng Prolit

Vannacht heb ik wel wat kunnen slapen. In het begin had ik erg veel last van maagzuur, maar toen ik rechtop (zittend dus) ben gaan slapen (als ik dat slapen mag noemen) zakte dat. Sinds vanmorgen dan daar ook geen last meer van. Half de ochtend wat banaan naar binnen gewerkt, tussen de middag wat soep en en aan het einde van de middag een broodje met chocoladepasta. En alles bleef binnen. Ik voel me nu dan ook stukken beter dan gisteren. Dat was toch wel een heel vervelende dag. Ik heb vandaag vooral op mijn kamer gezeten en ben 2 keer naar buiten geweest om wat boodschapjes te doen. Morgen ga ik met Kimlay 'gewoon' naar Kampot. Ik voel me daar goed genoeg voor. Het is vroeg vertrekken (04:00 uur), maar dan ga ik vanavond ook maar wat vroeger slapen. Ben benieuwd waar hij mij mee naartoe neemt. Ik ga het zien. Omdat ik het niet vond kunnen om weer geen foto's te plaatsen, heb ik maar wat foto's van mijn kamer geplaatst. Mooi hé?

Je hebt wel slingers op je kamer hangen, dat is niet in ieder hotel. Ziet er prima en feestelijk uit. Goed aansterken en hopelijk mooie trip naar Kampot.

Johan Viergever 2019-10-25 22:30:50

Heel fijn om te lezen dat het al iets beter met je gaat!