De wielen van de bus

Cambodja, Siem Reap

Vandaag een hele rustige dag. Eerst uitgeslapen en om 12:30 uur vertrok de bus naar Phnom Penh. En 7 uur later was ik in Phnom Penh. Het heeft de hele dag geregend. Wat heb ik gisteren een geluk gehad. Ook al was er dan geen sunrise te zien. De terugweg gaf mij mooi de tijd om alle indrukken van gisteren te verwerken. En dat waren er nogal wat.

Morgen is de eerste dag van de laatste week dat ik help op het schooltje. Aan de ene kant jammer dat het einde in zicht is, want hoe langer ik hier ben hoe beter de uitspraak van de leerlingen wordt, en aan de andere kant kijk ik er toch ook wel heel erg naar uit om Annette, Tim en Floor weer te zien en vast te houden.

Mooi om te lezen hoe jouw gevoel hieruit spreekt....maak er een indrukwekkende laatse week van!

Kitty 2019-11-03 17:27:47

Wat een trip!!! Onuitwisbaar

Roland 2019-11-03 18:39:36

Prachtige foto's weer bij een leuk verslag. Ze zullen ook blij zijn jou weer te zien! Succes en plezier met je laatste week daar.

Bregje 2019-11-03 20:12:03

Aan jouw foto’s te zien is Cambodja echt een prachtig land. Veel succes de laatste week. Wat zullen de kinderen hun Nederlandse “teachuuu” gaan missen zeg!