The circle is round. Back home!

Nederland, Voorburg

Gisteren was het dan zover.
Om 13.55 uur vertrok onze vlucht vanaf Airport San Francisco. Na circa 10 uur vliegen plus 9 uur tijdsverschil stapte we rond 09.00 uur vanochtend op Schiphol uit het vliegtuig. Hierdoor hadden we dus duidelijk de nacht zo goed als, overgeslagen. De eerste 3 uur van de vlucht hadden we heel veel turbulentie en werden we letterlijk en figuurlijk door het vliegtuig geslingerd. Maar daarna hadden we een heel rustige vlucht.
Inmiddels zitten we weer veilig thuis in zonnig Voorburg.
We kijken terug op 9 heel bijzondere weken waarin we ontzettend veel gezien en beleefd hebben. Onze start in Hong Kong lijk alweer een eeuwigheid geleden en toch is de tijd voorbij gevlogen.
Tot slot willen wij jullie allemaal heel erg bedanken, dat jullie ons hebben gevolgd en het was werkelijk super dat zo vele van jullie op onze verslagen hebben gereageerd.
Wij gaan in elk geval nog heel lang nagenieten.
Groetjes allemaal en tot gauw ziens.
Hanni en Nick

Welkome thuis.

Dominique 2016-06-06 13:39:48

Welkom thuis, hoewel het vast jammer is dat deze mooie reis voorbij is, is het vast ook fijn om weer thuis te zijn. En jullie nemen hele bijzondere ervaringen mee die jullie altijd zullen bijblijven

Thomas en Jolanda 2016-06-06 13:43:10

Wat fijn, welkom thuis. En nu genieten van de mooie ervaringen en foto's die jullie gemaakt hebben. Wij wensen jullie in elk geval een goede nachtrust toe :-)

Peter van Schooten 2016-06-06 14:14:19

Ha eindelijk weer thuis! Nu eerst naar bed die akelige Jetlag weg slapen , morgenochtend alle oude kranten èn Luisters lezen, dan onder het genot van een kop echte Hollandse koffie en de rekeningen doornemen :-) en dan realiseer je je dat je weer terugbent. Welkom thuis en ik ga die verslagen nog missen, jammer.

Jan Vredenburg 2016-06-06 14:22:44

Fijn dat jullie er weer zijn😊

Ien en Peter 2016-06-06 15:02:10

Home sweet home, eindelijk thuis. Maar hopelijk na de lange vliegreis geen ontregelde biologische klok (jetlag). Mocht je daarvan toch last hebben dan is beweeglijkheid daartegen een probaat middel. Maar goed zoals het klokje thuis tikt tikt het nergens zullen jullie wel weten. Fijn te weten dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. Tot gauw ziens!

henri 2016-06-06 15:48:16

Welkom thuis, we hebben genoten van alle foto's van jullie geweldige reis! XX

Jan en Anita 2016-06-06 15:59:32

Home, sweet home, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! En nu maar lekker uitrusten van de vakantie, he ;-). Tot gauw!

Wouter 2016-06-06 17:03:05

Lieve globetrotters, mooi dat jullie er weer zijn, even doorbijten op de jetlag en dan al je "pindatverhalen" bundelen en nog jaren nagenieten.... wij horen graag jullie verhalen een keer "live" bij ons thuis, of zoals vandaag op de boot onder het genot van een hapje en een drankje (vanzelfsprekend) :-)