From Akaroa to Lake Tekapo

Nieuw-Zeeland, Lake Tekapo

Vandaag hebben we Akaroa verlaten op weg naar de volgende lodge op de oever van Lake Tekapo. Op ruim 700 meter is dit het hoogst gelegen plaatje van Nieuw Zeeland. Naarmate we dichterbij kwamen werden we ons steeds meer bewust dat het hier herfst is. Bij dit prachtige meer stoormde het behoorlijk en donkere wolken trokken samen. Desondanks een geweldig mooie plek.
In deze prachtige lodge waarvan de eigenaar een gediplomeerd wijnmaker is met een goed gevulde wijnkelder zullen we de komende 3 nachten verblijven.
De weersverwachtingen zien er voor de komende dagen ook weer goed uit.
We komen hier in elk geval niets te kort.

Zo wereldreizigers, dat ziet er mooi uit! Vrijdag vliegen naar Kaap Verdi waar we 4 eilanden zullen bezoeken. na 30 april zijn we weer thuis. Dus lees ik jullie berichten pas later. groetjes, Henri

henri 2016-04-11 12:58:11

Nick, je weet ze ook altijd wel uit te zoeken hè. Het grootste eiland van New Zeeland en jij zoekt een lodge uit van een wijnboer. Dat wordt vast Hannick wijnimport als je weer terug bent in dit door God vergeten oord. Groeten aan Hanni en de volgende lodge eentje van haar keuze hoor.

Jan Vredenburg 2016-04-11 13:43:04

Lieve Globetrotters, jullie herfst, wij zomer, ja, echt waar! Zal wel niet voor lang zijn, maar mooi meegenomen. We verwachten wel weer een "Kiwi" wijnproeverij bij thuiskomst. Prosit alvast!

Magda 2016-04-11 17:19:01

Cheers mate!

André 2016-04-11 17:48:08

Wat een mooie berichten van onze tegenvoeters

Cecilia Oomes 2016-04-11 20:49:25

Ben wel benieuwd naar die wijnen. Komt er nog een proefverslag met foto's?

Ben Beelaard 2016-04-11 23:10:02

Hallo ihr lieben ! Grüsse nach Neuseeland :-) Schöne Fotos, herrliche Landschaft im herbstlichen Licht...

Barbara 2016-04-12 08:57:14

..und wie gut, dass sich Holländisch so leicht lesen lässt - google translate macht den Rest ;-)

Barbara 2016-04-12 09:00:54

Dank voor alle reactie's. Jan, deze lodge had Hanni uitgezocht. En wat de wijnen betreft valt er nog veel te bestuderen de komende weken. We hebben het maar druk. Groetjes