Colorado Springs

Verenigde Staten, Colorado Springs

Het weekend van 3 & 4 mei hebben we het rustig aan gedaan op een camping in de buurt van Manitou Springs. We merken allemaal dat de reis best intensief is. De camper is niet het meest comfortabele vervoermiddel en reizen met een baby vergt de nodige planning en voorbereiding. Daarnaast vergt de borstvoeding van mij een hoop energie. Ik merk dat mijn conditie, naast de korte nachten, daardoor een stuk minder is. Ik had er een beetje moeite mee te merken aan mezelf dat ik het een beetje gehad had. Alle ondernemingen kosten ineens een stuk meer energie. Het uitrusten wat je gewend was van een vakantie, gaat in ons geval niet helemaal op. De vakantie is gewoon toch anders dan met zn tweeën. Dit moest even landen en geaccepteerd worden. Daarom dus even pas op de plaats. Lekker bbqen en goede gesprekken bij een vuurtje en verder even helemaal niks ondernemen. Het heeft ons goed gedaan.
Vandaag lekker rustig aan de dag begonnen. In de ochtend richting Garden of the Gods. Een prachtig park ad rand van Colorado Springs. Het park is gratis toegankelijk :wat een wens was van de man die het eind 19e eeuw in zijn bezit had. Het is een indrukwekkend park. Mooie groene bomen en bizarre rotsformaties. Alsof de aardkorst omhoog is gekomen. We maken hier een wandeling en lunchen op een mooi plekje. Daarna rijden we naar een camping in Old Colorado City. Een vreselijk Rv Park, maar ideaal dichtbij het oude Colorado Springs. Dan hoeven we niet moeilijk te doen met er naartoe rijden, maar kunnen we gewoon met de wagen er naartoe lopen. Dit hebben we smiddags dan ook gedaan. Het weer is heerlijk! We hebben wat gewandeld en winkels en galeries bekeken. Verder is het erg klein en niet ontzettend indrukwekkend. Prima om een middag te zijn. Rond half zes stranden we bij een Italiaans restaurant, waar we een hapje eten in de achtertuin. Ontzettend van genoten. Hieraan kan ik wederom merken dat ik toch wel een beetje een stadsmens ben. Aimée vond het ook weer reuze gezellig en heeft zich goed vermaakt. We merken dat zij ook opknapt van een lekker zonnetje. Ze groeit enorm en is vooral bezig alles wat ze ziet in haar mondje te stoppen. Haren zijn favoriet. Ze vind het heerlijk om te knuffelen en te kletsen. Nu het wat mooier weer is, laten we dr ook regelmatig in een opblaasbaar badje spelen. Dit fungeert als een soort box. Ze probeert dan om te rollen, wat nog niet helemaal lukt. Ze vind vooral de gezelligheid van mensen leuk. Het liefst deelt ze mee in ons gesprek. Dan zijn speeltjes niet zo interessant. Een echt sociaal gezelschapskind.
Morgenochtend vertrekken we richting Peyton, voor een bezoek aan tante Kitty.

Mooi hoor, doctor Quinn all over! Leuk dat jullie tante Kitty ook gezien hebben.

Maarten 2014-05-08 10:19:04

Ik zit met Sarah jullie blog te lezen en de foto's te bekijken. Ze ziet al gelijk dat Jeroen boven op de berg zit. Ik moet het volgende van haar zeggen: "Ik mis jullie, omdat ik zoveel van jullie hou". groetjes Sarah

Lidia 2014-05-08 10:36:13

Aah lieve Saar!!! Hahaha! Sarah stopte ook haar in d'r mond toch?!

Willemijn 2014-05-08 11:22:12

Hihi... 'Onze' Sarah beweert toch echt dat oom Ivo op de berg zit :) Handig al die ooms die op elkaar lijken... Heerlijk om nu ook enkele foto's te kunnen zien!

Jojanneke 2014-05-08 11:29:56

Eindelijk helemaal bijgelezen :) Wat kan jij schrijven Jo, heel leuk!! Kan echt helemaal meeleven met je verhalen en al die mooie foto's. Geniet maar lekker met zn drieën. Liefs