Etappe 25: Saint-Jean-de-Fos (FR) - Sérignan (FR)

Frankrijk, Sérignan

Vandaag weer een relatief lange etappe naar de Middellandse Zee. We hebben het gehaald en staan op een camping waar we zojuist zijn gepromoveerd tot avondmaaltijd voor de muggen. Het is ook de eerste camping waar duidelijk wordt waar al die piepjes die we op campings horen vandaan komen. Het zijn iets van CO2 dispensers die muggen moet aantrekken. Terwijl ik dit type hoor ik een roofvogel bij ons inde boom naast de tent. Wat een mooie afsluiting van een dag vol veranderende landschappen. Vandaag hebben we wijngaarden, graanvelden, rots formaties en druivenvelden gezien. Wel is duidelijk dat de druivenvelden hier al verder zijn dan noordelijker.in het begin was het allemaal nog, wel stevig stijgen en dalen maar daarna vlakte het landschap af richting de kust. Nu zitten we vlak bij Béziers en hebben we morgen een rustdag cq was dag. Wel is duidelijk dat óf het voorjaar, òf COVID-19 zijn sporen heeft achtergelaten. We zijn langs attracties gefietst die er belabberd/troosteloos uitzagen. Het toppunt was het een gigantische doorgang met lampjes en daarachter een troosteloos parkeergelegenheid. We hebben vandaag boodschappen gedaan in de camping winkel, morgen naar Sérignan voor wat grotere boodschappen. Daarna is het wassen geblazen en genieten van het verwarmde zwembad. Het wordt morgen weer een drukke dag :-).

Wat een goede prestatie met de fiets nu al zover Frankrijk in Wij hebben nu Canada verlaten en Zijn nu in New York Buurtjes zet hem op en ga door We zijn trots op jullie Groetjes bernie en geke