Nog ééntje dan

Nederland, Veldhoven

Vandaag begon gezellig met Cesar en Claudia. Na een rustige ochtend richting het vliegveld gefietst. Dat was goed te doen tot 1km voor het vliegveld. Toen was het fietspad op. Over de drukke weg was geen optie. Aan een agent gevraagd hoe we het beste konden fietsen naar het vliegveld, het is dat hij stevig stond, anders was hij omgevallen van ongeloof. Zijn ogen bleven nog net zitten. Hij vertelde dat de veiligste en enige manier via een voetgangerstunnel was. Via de voetgangers tunnel, trappetje af en trappetje op. Daarna weer all tassen op de fiets en naar het vliegveld. Fietsen geprepareerd en alles ingechecked. Hoe de fietsen in Eindhoven aankomen was spannend. We voldeden niet aan alle eisen. Na wat aandringen mochten de fietsen toch mee, de verantwoordelijkheid lag wel bij ons, mochten de fietsen beschadigen. Prima, we zagen het wel. Aangekomen op Eindhoven airport mochten we nog 10 minuutjes wachten want er was te weinig personeel. Daarna nog wachten op de bagage, weer 25 minuten. Ook de fietsen leken goed overgekomen te zijn en hun naar huis. Het was ondertussen 0.30, nog even bijgepraat en toen snel naar bed.

Ik hoop dat jullie een hele fijne reis naar huis hebben. Knuffels van mi

Rita l 2022-05-24 23:21:06

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.