Etappe 3: Namur (BE) - Givet (FR)

Frankrijk, Givet

Na een heerlijke nachtrust en een stevig ontbijt om 9.00 vertrokken. Een mooie route langs de Maas, tot dat je bordjes tegen komt met "Deviation", en dat staat garant voor hilarische omleidingen in België. De eerste optie wees ons een smal paadje op naar een spoorbrug met aan de andere kant een lange trap naar beneden. Eerst beneden onder aan de trap gekeken en prompt daar het bordje Deviation Dinant de trap op. Dus maar weer terug over de spoorbrug en het smalle paadje. Met dank aan twee jonge dames toch de weg naar Dinant gevonden. Later zouden we nog een Deviation tegen komen, gelukkig was die wel redelijk te volgen. Via de Ravel verder naar Givet, waar ik onderweg een b&b had geboekt. Ik was blijkbaar niet aan het opletten en had de verkeerde datums gebruikt, er was niemand aanwezig en het zag er ook niet naar uit dat het open was. Dus snel iets anders boeken en de b&b annuleren. Vandaag wel behoorlijk veel wind, gelukkig wel droog. Na een dagtocht van 68km ook het derde land van onze fietstocht is bereikt.

Hoi Helna n Dennis, leuk om jullie verslag te lezen. Ik denk dat t weer vanaf nu alleen beter kan worden, zou in ieder geval fijn zijn voor jullie. Succes

Annie 2022-04-06 19:42:15

Top prestatie door weer en wind gaan jullie Hartstikke goed. Leuk om jullie zo te kunnen volgen 👍 Op naar de volgende uitdaging. Groetjes Bernie en geke

Bernie 2022-04-06 19:45:59

Leuke foto's en keigoed tegen de wind en regen. Dikke knuffel voor jullie.

Rita 2022-04-07 17:57:31

Ja die omleidingen in België zijn vaak een hele uitdaging. Ik hoop voor jullie dat je niet al te veel van die omleidingen tegen gaat komen 😄