Etappe 11: Andelot-Blancheville (FR) - Langres (FR)

Frankrijk, Langres

Vandaag zou een korte rustige dag worden. Slechts 52 km, over een licht glooiend terrein naar een fietspad zou brengen tot het begin van de zware klim naar Langres. We zouden de alternatieve route nemen zodat we wt boodschappen konden doen. Tot de boodschappen ging het nog volgens plan. Bij het inrijden van het dorp zagen we langs de rivier een mooi fietspad liggen, duidelijk pas aangelegd. Volgens onze kaart zou dit fietspad ons wat later toch ook op de route terug brengen. We besloten de proef op de som te nemen en het fietspad te nemen. Gaande we veranderde het mooie asfalt naar slechter onderhouden fietspad. Uiteindelijk verbeterde het iets en kwamen we onder aan Langres aan om te beginnen met de steile klim. En steil was hij. Na ú2km aangekomen op de camping eerst even een pauze momentje voor dat we in installeerden. Na het avondeten nog een korte wandeling gemaakt en daarna vlug de tent in, het koelde hier snel af. We zijn moe en besluiten maar vroeg te gaan slapen.

Hallo buurtjes Wat een titanenstrijd weer geleverd vandaag De tocht zal zeker mooi zijn en jullie beleving Is meer dan alleen het traject afleggen Al de hindernissen kan je ook nooit weten Voor dat je er aan begint Rust goed uit en blijft er van genieten samen Together you are strong en bedankt alweer Voorde mooie verhalen Groetjes bernie