Tuindag en bezoek stadje Alamosa, Colorado

Verenigde Staten, Alamoso, Colorado

Good morning Folks, how are you today ?

Ja het wordt al een beetje meer Amerikaans.
Deze morgen eerst lekker tijdens het ontbijt even WK voetbal gevolgd en dan van start gegaan in de tuin van Anneke en Matthijs. Maandag even afgesproken met Matthijs wat we zelf nog konden doen en dat was nog een hele klus.
Dus dan maar met z'n beiden aan de slag met de kortewagen ( nederlands : kruiwagen ) onder een lekker zonnetje die steeds maar heter werd. Af en toe wat rust en een kofiie / thee / water / fruitsap en dan maar weer aan de slag want ons doel was de aanhanger vol te krijgen. Tijdens de pauze heeft Els nog enkele mooie foto's kunnen maken van de kolibries. Tegenaan 13h00 hadden we ons doel bereik, de aanhanger was vol. Jammer konden we deze niet meer uitladen daar de Jeep in gebruik was door Anneke want haar auto had het spontaan opgegeven en was in herstel in de garage in het stadje Alamosa.

Ondertussen wasAnneke ook terug thuis van werken en zijn we samen de auto weer gaan ophalen en nog een bezoekje gebracht aan enkele winkeltjes. Ook even wat kledij gekocht in de Walmarkt.
Nadien nog iets gegeten in een mooie brouwerij.

Morgenochtend dan met de Jeep nog even het afval wegbrengen en dan ons laatste bezoek aan het stadje Taos in New Mexico.

Maar daarvan morgen het verslag dan maar.