Bezoek Forbes Park

Verenigde Staten, Fort Garland

Vandaag 23 juni, even een stukje rustdag ingebouwd en even rustig op het terras de mooie omgeving mogen bewonderen en kennis gemaakt met de colibri. prachtig klein vogeltje met verschillende kleurtjes. Penny en Boris waren natuurlijk ook van dd partij en vooral Penny heeft een uitgesproken liefde voor Els. want zo'n heerlijke en rustgevende Reiki behandeling zou ik ook graag hebben in het warme zonnetje. Penny genoot met volle teugen van de behandeling omdat ze nogal last heeft van een pijnlijke rechter achterpoot. Bijzonder was dat de zij, Penny, nee niet Els, haar poot mooi legde in de hand van Els om aan te geven daar doe het pijn. Heel bizarre reactie !!

Rond een uurtje of twee, jaäaaaaah sorry Nederland heeft met 2 -0 van chili ( even tussendoortje ), vertrokken voor een rondrit in Forbes Park. Forbes park was eerst volledig privaat terein die in het bezit was van de krantenmagnaat Forbes. Nadien heeft hij stukje bij stukje verkocht en is het meer een stukje community geworden. In totaal staan er ongeveer een 350 bungalows ( Maar van volgens Amerikaanse termen, grootse meestal houten chalets ) met enkele acres grond/bos aanpalend. Forbes Park is zo'n 18 miles lang met enkele meertjes en heel veel bos en hier en daar een mooie uitgestrekte vlakfe gras/weiland met heel veel herten, Elk, beren en prairie dogs. Tijdens onze rondrit hebben we enkel de laatste soort mogen bewonderen.

Na onze romdrit was het terug tijd om te eten. Samen met Matthijs en Anneke zijn we naar het restaurant " Dog Bar " in Cuchara geweest. Cuchara is een heel klein dorpje met enkele winkeltjes en restaurants, maar dan ecnt nog in de westernstijl. Beoordeel zelf maar via de bijhorende foto's. De rit naar Cuchara was ook heel prachtig langs speciale bergen die vervormd zijn door het opstulpen van diverse landkorsten die daardoor unieke bergmuren teweeg hebben gebracht.
De terugrit was dan nog eens zo prachtig met de ondergaande zon die mooie taferelen schilderden op de bergwanden. Daarbij in de verte ook nog de bliksemschichten van een onweder boven de bergen maakte van de rit een unieke gebeurfenis.

Tot zo dan een kort verslag van onze tweede prachtige dag in Fort Garland.

Morgen het vervolg !!

Welterusten, oogjes dicht en snaveltjes toe.