Bezoek Bryce National Park

Verenigde Staten, Kanab, utah

Vandaag een kleine rit op het programma van ongeveer miles langs Bryce National Park naar onze nieuwe bestemming Kanab. Vanuit onze huidige bestemming Tropic was het ongeveer een 10 miles rijden naar de ingang van het national park.
Het mooie weer was ons terug aan onze kant al was het in Bryce Park wel behoorlijk winderig wat de temperatuur wat naar beneden bracht naar een 17 graden.

Maar dit mocht onze pret niet bederven want wederom was de omgeving wonderbaarlijk. Prachtige rode rotsformaties maar dan volledig willekeurig gevormd door de inwerking van wind en water op een poreuze ondergrond. Veel foto's gemaakt maar de werkelijkheid niet echt reeël kunnen vastleggen. Deze omgeving moet je zelf met je eigen ogen gezien hebben om de pracht van de natuur te kunnen ervaren. Maar zoals gewoonlijk heeft Els haar uiterste best gedaan om de opgedane indrukken om te zetten in plaatjes.

Van Bruyce national park zijn we dan onze weg vervolgd naar Kanab, een klein stadje ten zuidoosten van het Zion National Park. Hoe meer we naar het zuiden reden hoe warmer het werd. Nu in Kanab aangekomen was de temperatuur opgelopen naar ongeveer 30 graden. Het hotel, cabin, in Kanab is heel mooi verzorgd en heel vriendelijk personeel.

Nadat we even rust hadden genomen eerst even boodschappen gedaan en gaan eten naar een Steakhouse / BBQ eetgelegenheid. Voor de eerste keer in 14 dagen was het eten nu even aan de mindere kant. Dan maar even goedgemaakt met een lekker ijsje in een voortreffelijk en heel goed ijssalon.

Morgen dan een bezoek aan Zion National Park en dan naar de Big City " Las Vegas ".