Vertrek naar Farmington, New Mexico

Verenigde Staten, firmington, new mexico

Na een prachtig bezoek aan Grand Canyon National Park is deze morgen de tijd aangebroken om naar onze volgende bestemming te gaan. Onze volgende bestemming Farmington ligt op een 368 miles van ons hotel bij het Grand Canyon National Park. Eerst nog een stukje van 30 miles door het Grand Canyon National Park zelf om zo oostwaarts onze weg te vervolgen naar Farminton in New Mexico

Het stadje Farmington is straks ons vertekpunt naar de volgende twee Nationale Parken die op onze planning staan : Chaco Culture National Park en Mesa Verde National Park. De parken zijn bekend om hun culturele weergave van het leven van de indianen stammen Hopi en de Pueblo..

Het hotel in Farmington kan je echt als een aanrader aanbevelen. Voortreffelijke locatie iets buiten de stad, volledig nieuw hotel met alle faciliteiten die men maar kan denken. Heel vriendelijk personeel en een heel prachtig suite kamer. Dit is een van de mooiere kamers die we tot nu toe gehad hebben. Beoordeel zelf maar even via de foto's.

Morgen staat het bezoek aan het Chaco Culture National Park op de planning. Dus verder met het reisverslag.

Wij gaan zo onder de wol terwijl jullie een nieuwe dag voor de boeg hebben

So Folks then to tommorow.