G'day mates!

Australië, Sydney

Hier ons eerste verhaal vanuit de andere kant vd wereld! We zullen bij het begin beginnen ;-)
De vlucht ging prima! Het eerste deel was maar 6,5u, dus was zo voorbij. Het tweede deel hadden we perfecte plaatsen, 3 stoelen bij de nooduitgang (thnx Ash). Beetje jammer dat mr en mrs Stinkvoeten achter ons zaten ;-)
We hebben vrij veel kunnen slapen en ook voor ons gevoel ging deze vlucht super snel. Wel gek dat we tweemaal een zonsondergang hebben gezien.

Op Sydney aangekomen, hadden we vrij snel onze tassen en konden we door de douane. Helaas geen camera's van het programma 'border security'.
Eddy the driver stond ons met een dikke auto op te wachten. Great!
Aangekomen bij Betty en Alan (familie van Jim) stond het eten al klaar. Echt top mensen zijn het! En wat wonen ze mooi...

Dinsdag hebben we uitgeslapen en zijn toen heerlijk gaan lunchen in het zonnetje. 's Avonds kwam er familie langs om te eten. Erg gezellig!
Vandaag was echt een top dag.... Op tijd eruit om van onze jetlag af te komen (Jim heeft er geen last van hoor, maar kan pas laat in slaap komen en heeft 's nachts honger... Isn't that called a jetlag??) Vervolgens de vogels eten gegeven, de vissen en ons zelf.
Omdat het weer zo lekker weer was, zijn we samen met Betty Sydney in gegaan. We hebben heerlijk geluncht in het zonnetje met uitzicht op the Harbour Bridge en the Opera House. Super lekker eten en goede wijn (hier kunnen we wel aan wennen, haha..).
Vanavond weer uit eten geweest met nog meer familie en veel gekletst en gelachen. Het zijn allemaal zulke leuke en lieve mensen!

Morgen is het 'Anzac Day', een nationale feestdag. We kijken wel wat we gaan doen.
Morgenavond om 22u vertrekken we met de nachtbus naar Byron Bay. Tijd om Sydney te gaan verlaten, maar we will be back!

We keep in touch!
X Jim en Kim

ps: deze foto's zijn genomen met Kim's telefoon. De echte mooie laten we wel zien als we thuis zijn, maar alvast een sneak peak!

Vind ik leuk ;) mis het duimpje van fb, dus dan maar zo Haha

suus 2013-04-24 17:06:44

Kan me voorstellen dat je daar wel aan kan wennen haha! Klinkt heerlijk!! Geniet ervan! Xx

Karin 2013-04-24 17:12:45

Cool hoor! En zo te zien lekkah wiiihr joh!!! Geniet er van en tot de volgende update! XX Paul

Paul 2013-04-24 17:12:50

Lieve kim en jim leuk om dit te lezen dat jullie er van genieten. Geniet er van en pas goed op elkaar !!!!!! We zien jullie gauw op skype . Dikke kus Tante jo

tante jo 2013-04-24 17:22:48

Hey moppie''s. Wat ''n mooie foto''s, had dit al wel eens gezien op de tv. Is ook wel heel bekend he! Nou en luxe hebben jullie ook al gehad, maar nu zal dat wel anders worden met de camper. Ben benieuwd hoe dat zal zijn. Kijk uit naar het volgende verslag. Dus op naar het avontuur. Dikke knuffels voor jullie. xx

tante ineke 2013-04-24 19:36:15

by the way, wat ''n lekker taaltje he!

tante ineke 2013-04-24 19:37:22

Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten! Nu al benieuwd naar de foto's en alle verhalen! Have Fun!! X Maaike

Maaike 2013-04-24 20:42:02

Brings back memorys geniet ervan

Micky 2013-04-24 21:24:21

Hey kids, jullie hebben het heerlijk he en verblijven bij zulke lieve mensen,dat is voor moeders fijn om te weten. Morgen vertrekken jullie weer voor het verdere avontuur.Hou ons op de hoogte en in gedachten reis ik met jullie mee en wie weet gaan wij daar ook eens kijken. de groeten vanuit Egypte en natuurlijk vanuit Ulvenhout. Love you. xxxx

mamsie 2013-04-24 22:12:59

Super guys ik weet hoe het voelt mis de familie heel veel nu weet jullie waarom geweldige mensen nu geniet enjoy and have fun kiss xx

Moeki 2013-04-25 07:34:44

Jaloers!!! Enne I love Byron!!!

lili 2013-04-25 08:55:01

halloKim en Jim. Wel een beetje raar misschien omdat we elkaar nooit zien maar als jullie op reis gaan vind ik het heel leuk om jullie avonturen te volgen . groetjes Ans

ans van der nat 2013-04-25 09:07:14

Klinkt goed! Geniet ervan :)

janneke 2013-04-25 09:24:35

Wouw Kim geweldig zeg!!Allemaal erg herkenbaar,zou stikem ook wel terugwillen. Geniet van de sfeer! australie is zo speciaal fijne vakantie groetjes Marloes (van Boxel)

Marloes 2013-04-25 10:24:55

~~ JALOERS !!! ~~ ;) Heel veel plezier daar en tot de volgende post!! Jeroen en Mieke (en Liv en Noa)

Jeroen 2013-04-25 13:57:17

Jeroen 2013-04-25 13:57:35

gaaaf! heeel veel plezier !! dikke kus Eva

Eva 2013-04-25 14:01:42

Kim en Jim geniet van deze geweldige vakantie !! Ga jullie volgen .

brigitte 2013-04-25 21:35:31

Hi mates, klinkt goed allemaal......geniet er maar van! Adres van Hermien voor de zekerheid: Hermien Mellick, 28 the Terrace, Ballina (vlakbij Byron Bay) tel +61403797911, dus als er iets is.... dikke kus, ook van ome Ad

Petra 2013-04-27 10:13:04

Hi Jim en Kim, Ja, wat een lieve familie en wat een mooi land! Jullie gaan nog heel veel moois zien! Geniet ervan! Groetjes en dikke zoenen, Theo en Joyce