Het is zo ver!

Duitsland, Dusseldorf

Daar zitten we dan, op het vliegveld van Dusseldorf! Backpacks ingecheckt, lekkere dingen gekocht voor in het vliegtuig en nog snel even een broodje eten.
Over 40min gaan we het vliegtuig in voor 6,5uur. Een ruim uur tussenstop op Abu Dhabi en dan de lange ruk (14u) naar Sydney!
Gaat helemaal goed komen, want we hebben er enorme zin in!
Morgen om 18u komen we aan. voor jullie 10u 's ochtends (8u tijdverschil).

We houden jullie op de hoogte!
Liefs van ons X

Leuk zo'n eerste berichtje! Had jullie nog geappt, maar dat hebben jullie misschien niet meer gezien.... Goede vlucht en tot hoors!! Xx

suus 2013-04-21 11:25:00

lieverds, een hele goede vlucht, hopelijk kunnen jullie een beetje slapen (daar is de afgelopen nachten weinig van gekomen he) dan kom je een beetje uitgerust aan. Ga genieten van alles wat je ziet en ook natuurlijk van elkaar. Ik zal jullie missen hoor. Dikke kus van mij (en Ton)

mamsie 2013-04-21 12:01:41

Hoi lieverds, had jullie nog een berichtje gestuurd, maar we wensen jullie een hele goede (en veilige) reis en een prachtige vakantie! Heel veel plezier en geniet van elkaar. (En Jim, pas een beetje op Kimmetje, haar reputatie mbt vakanties is niet al te best... ;)) Dikke kus van Renate Guido Max

Renate en 2 mannen 2013-04-21 12:08:43

Hey Meis.. Wat lees ik nu... Weer een grote reis op de planning.. Ik wens jullie heel veel plezier samen.. Pas goed op jezelf he!!! Als je weer terug bent wil ik alle verhalen horen :) Heel veel plezier.. Liefs Simone

Simone van Herk 2013-04-21 12:35:06

Ontzettend veel plezier samen daar 'Down Under' bij de Aussies... Ben benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes, Jeroen (en uiteraard Mieke en de meisjes)

Jeroen 2013-04-21 12:41:11

Een hele goede reis en natuurlijk heel veel plezier! Geniet van jullie avontuur! Liefs Pat en Eef

Pat en Eef 2013-04-21 12:59:22

Ontzettend veel plezier. Geniet ervan en we zien de verhalen verschijnen! Kus van je nichie. X

Esther Huijbregts 2013-04-21 17:25:58

De eerste vlucht zit erop nu de laatste hopelijk kunnen jullie een beetje slapen. Veel plezier Liefs Micky

Micky 2013-04-21 21:35:45

Veel plezier! Gaat zeker goed komen.. Lekker genieten van al het moois! X

Marit 2013-04-21 23:33:58

wat fijn dat k jullie even op skype zag. Jullie gaan eten en ik ga nu echt wakker worden. Welterusten voor zo en morgen ''n fijne dag. kus ,kus