Gibbs Farm en Russell

Nieuw-Zeeland, The Bay of Islands

Vanochtend na het ontbijt de boel ingepakt en op weg naar Russell.
Onderweg eerst een bezoek gebracht aan de Gibbs Farm, een erg mooi landgoed van kunst-verzamelaar Alan Gibbs dat slechts een dag per maand bezocht kan worden dus wij hadden geluk juist die dag in de buurt te zijn. Naast kunstwerken zijn er ook veel dieren te zien zoals schapen, buffels, struisvogels, lama's, zebra's en giraffen en het is een heel mooi landgoed om te wandelen. Al met al een geslaagde activiteit.
Daarna geluncht en doorgereden naar onze volgende accommodatie in Russell waar we tegen half zeven aankwamen. Weer een erg leuke Lodge in een rustige omgeving met mooi uitzicht over zee. We horen erg veel vogels, zelfs de kiwi maar zien ze amper.

Byzonder park, lijkt me geweldig om daar te wandelen. Oja, bedankt dat jullie de zon alvast vooruit hebben gestuurd . Dat was hier hard nodig !!

Gerry 2017-03-26 17:17:00

Zo Petra, het is gelukt! Prachtige foto's kunnen zo in de t.v. documentaire.

Dymphi 2017-03-26 18:06:52

Volgens mij hebben jullie straks extra tijd nodig om bij te komen van alle indrukken. Geweldig wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben. Veel mooie foto's dus ook mooie herinneringen. Nog een paar fijne dagen en dan een goede terugreis.