Lake Te Anau

Nieuw-Zeeland, Te Anau

Vandaag een lange rit van Dunedin naar Lake Te Anau met een tussenstop bij Nugget Point in het zuid-oosten van het Zuider-eiland, totaal 353 km.
Bij Nugget Point een wandeling gemaakt naar de vuurtoren voor een geweldig uitzicht.
Geluncht in Balclutha en daarna doorgereden naar onze eindbestemming.
Een hele mooie route door het heuvelachtige binnenland. Onderweg de plaatsjes Clinton en Gore gepasseerd, deze plaatsjes bestaan al jaren maar sinds Clinton president van de VS was en Al Gore de Vice-president heet dit deel van de weg The Presidential Highway.
Tegen zessen aangekomen in Te Anau.
Weer een mooie accommodatie met een luxe badkamer met tweepersoons bubbelbad.
Na het eten hebben Hermi en Koos het bad uitgeprobeerd terwijl ik ons blog bijwerk.
Helaas maar 1 nacht hier want morgen moeten we om 12:30 uur inchecken op de Fiordland Navigator voor een overnight-cruise in Doubtful Sound, de fjorden van Nieuw-Zeeland.

Ik kan niet anders zeggen dan waaaaaauuuuuuw!!!! Prachtig prachtig prachtig!!! Wat een moooooi land. Het is een groot genot om naar de foto's te kijken. Veel plezier en geniet met z'n allen. Groetjes van ons allemaal

Marga 2017-02-22 10:42:02

Wauw wat geweldig zeg! Jullie hebben de vakantie van jullie leven en wij mogen er van mee genieten . Dankjewel daarvoor.. Veel plezier nog. Xxx

Helen 2017-02-22 12:13:02

Je moet er een eindje voor gaan, maar dan zie je ook wat :) Fantastisch!!!

Josephine 2017-02-22 16:32:05

Geweldige omgeving!

Dymphi Verhiel 2017-02-22 16:53:35

Mooie reisverslagen en fotos. Deze reis zullen jullie nooit vergeten. Ziet er beter uit als hier, regen, wind en morgen storm op komst. Heel veel groetjes en genieten maar.

Dionne 2017-02-22 17:12:30

Prachtige ruige omgeving .gr uit het stormachtig nederland .

Els 2017-02-22 17:32:30

Ik kan niets anders zeggen dan, geweldig! prachtige fotos, mooi reisverslag. Leuk om jullie zo te volgen! Geniet er van! Groetjes

Hannie 2017-02-22 21:45:24

Ga je op vakantie,.....Heb je het nog allemaal druk ,druk,druk..!!! Ik zeg; ga voor het bubbelbad en probeer al die prachtige beelden en indrukken nog eens te beleven , om ze vervolgens op te slaan !! Wie doet je wat xxx