Dunedin

Nieuw-Zeeland, Dunedin

Vandaag op weg van Lake Tekapo naar Dunedin, een rit van 325 km.
Onderweg verschillende prachtige meren gezien en bij Lake Pukaki een foto-stop gemaakt omdat je hier zicht had op Mount Cook, de hoogste berg van Nieuw-Zeeland.
Na de lunch nog een stop gemaakt bij De Moeraki Boulders, enorme ronde stenen aan de kust, ook wel "knikkers van de duivel" genoemd.
Rond 16:00 uur aangekomen bij St.Clair Appartement, ons verblijfadres voor de komende drie nachten.

Hoi, jullie kennen ons niet, maar wij waren het vorig jaar in NZ. We hebben een tip voor een lekker restaurant in Dunedin, Ratsbag. Hier kun je pizza per halve meter en per meter bestellen. En die zijn lekker, heel anders dan wij gewend zijn! En het bier smaakt er ook prima! Have fun en wellicht eet smakelijk!

chrisendeesontour 2017-02-17 23:01:10

He luitjes, schitterend jullie reisverhaal en vooral ook de foto's. Wij genieten mee. Nog veel plezier en goed reis.

Bep 2017-02-19 12:39:04

Jullie zijn nu een week weg en het lijkt al zolang....! Wederom prachtige foto's, geniet ervan.

Dymphi Verhiel 2017-02-19 13:29:05

Geweldig alweer !!! Gr

Els. 2017-02-19 13:37:03

Op naar de pizza. Smakelijk eten.

Hanny 2017-02-19 13:59:59

Hermi, breng zo'n steen voor me mee, leuk in de achtertuin! ;-)

Ton 2017-02-19 14:41:01

Wat ziet het er daar prachtig uit. Foto's zijn prachtig. Geniet er nog van de komende 6 weken.