Ngakuru tussen Taupo en Rotorua

Nieuw-Zeeland, Ngakuru

Vanmorgen na het ontbijt afscheid genomen van Jaydn, hij gaat terug naar Auckland en Leo reist met ons verder.
Vandaag naar Ngakuru, een plaatsje in de middle of nowhere iets onder Rotorua waar we 3 nachten verblijven in de Rototaha Lodge op een perceel van 26 hectare.
Niet zo'n lange rit deze keer dus we hebben tijd genoeg voor foto-stops.
Eerst nog maar wat foto's gemaakt van de bergen die we gisteren beklommen hebben, we voelen het nu nog in de kuitspieren.
De rit voert een heel eind langs Lake Taupo, een meer met een omtrek van 160 km. Dus daar ook nog een paar stops gemaakt.
Tegen 15:00 uur gearriveerd bij de Lodge, heel hartelijk ontvangen door Mandy en Hugh.
Na de cottage bekeken te hebben en de auto leeggeruimd hadden zijn we bij Mandy uitgenodigd voor de afternoon-tea, erg leuk.
Daarna zijn we naar de Waikite Valley Thermal Pools Springs geweest, daar heerlijk gebadderd in diverse baden, lekker voor de spieren na de wandeling van gisteren. Net voor het donker thuis en nog heerlijk gerelaxed in ons knusse huis bij de open haard.

Prachtige kleuren groen en blauw!