Kaikoura

Nieuw-Zeeland, Kaikoura

Vandaag de hele dag regen gehad in Kaikoura, er is zelfs sneeuw gevallen op de bergen.
Vanochtend een afspraak gemaakt bij de osteopaat want ik heb al twee weken last van mijn rug en kon gisterenavond niet meer rechtop staan en vannacht amper slapen.
Om 11:30 uur kon ik bij hem terecht en het gaat nu na wat kraken al een stuk beter.
De rest van de dag binnen gezeten bij onze B&B want het was echt koud buiten, 11 graden terwijl het zondag nog 28 graden was.
Vanavond uit eten geweest bij Green Dolphin Restaurant, nummer 1 van de restaurants in Kaikoura volgens Tripadvisor, was erg lekker.
Morgen naar Mapua in de buurt van het Abel Tasman National Park voor onze laatste drie nachten op het Zuidereiland, zaterdag steken we over naar het Noordereiland.

Hoop dat het wat beter gaat met je rug ,anders zou het jammer zijn . nog veel plezier . gr ook uit het regenachtig nederland.

Els. 2017-03-07 09:17:22

Leuk om jullie avonturen te lezen en de prachtige foto's te zien. Sterkte met je rug.

Pieter de Graaf 2017-03-07 09:31:42

Beterschap.x

Gerry 2017-03-07 10:20:53

Vervelend dat je last hebt van je rug maar ja om de paar dagen in een ander bed, hoop dat het snel beter gaat. Nog veel plezier daar. xxx

Ans 2017-03-07 10:30:48

Beterschap met je rug, zulke dingen heb je er liever niet bij.

Vera 2017-03-07 15:33:34

Gelukkig ben je inmiddels bij de osteopaat geweest, ik hoop dat het snel beter gaat!

Dymphi 2017-03-07 18:26:27

Vervelend dat je rug nu weer opspeelt. Laten we hopen dat het na je bezoek aan de osteopaat verder beter gaat. Je reis is in elk geval super en schitterende foto's. Beterschap en nog een fijne reis.

Bep 2017-03-07 21:19:12

Veel beterschap met je rug. Hoop dat het snel beter gaat. Groet uit Waalwijk

Hanny 2017-03-08 08:40:47

Beterschap! Ook met het weer :-)