Tongariro National Park

Nieuw-Zeeland, Tongariro National Park

Vandaag na het ontbijt met de auto naar Whakapapa Village gereden en van daaruit een wandeling gemaakt naar de Taranaki Falls. Een mooie tocht, gelukkig vandaag volop zon maar wel een heel harde wind.
Later in de middag naar Ohakune gereden en daar 's avonds uit eten geweest bij een Italiaans restaurant.
Morgen de grote wandeling van 6 tot 8 uur, de Tongariro Alpine Crossing.

Prachtige foto,s weer!

Dymphi 2017-03-15 17:42:39

Mooie foto's weer ! Gr aan iedereen daar . Hermi de groetjes van Jan .

Els. 2017-03-15 21:33:44

He Petra kun je het allemaal nog opnemen šŸ˜…Wat een geweldige reis

Ineke verhoeff 2017-03-16 07:01:21

Het is bijna niet te bevatten Ineke, gelukkig hebben we dit blog om onze herinneringen weer op te halen. Het is echt een geweldige reis, het mooiste land dat ik tot nu toe gezien heb.

petra.op.pad 2017-03-16 08:17:14

Hallo vakantiegangers, Mooie foto s nog steeds. Ik zie dat jullie volop genieten. groetjes, Jane

Jane 2017-03-16 11:09:18

Het ziet er allemaal geweldig uit, niet normaal zo mooi!!! Vraagje: We krijgen de mails steeds dubbel, Annette wilde er 1 afmelden, maar dat werkt niet, zodoende krijgt ze nu niks meer, dat vindt ze jammer, daarom geef ik het even door aan jullie, okee? Vele groeten uit de Kets.