Picton - Wellington

Nieuw-Zeeland, Wellington

Vandaag de Ferry genomen naar het Noordereiland, 3,5 uur varen van Picton naar Wellington. In Picton de huurauto ingeleverd en in Wellington een andere huurauto opgehaald.
Het is een regenachtige dag maar het waait nauwelijks dus de zee is rustig, het kan anders nogal flink tekeer gaan op deze vaarroute dus we boffen.
Gelukkig weer navigatie in de auto zodat we het adres van Dolly en Ken in Paraparaumu makkelijk konden vinden.
Heel hartelijk ontvangen, Janieke kwam tegelijk met ons aan dus zag ons al in de binnenspiegel van haar auto.
Weer erg verwent met lekkere kaasjes, wijntjes en een heerlijke maaltijd.
Gezellig bijgekletst en allemaal oude foto's gekeken van de familie die Hermi meegenomen had vanuit Nederland, zelfs een DVD bekeken van het 40-jarig huwelijk van Moeke en Pa de Graaf.
Nu moe maar voldaan slapen.

Op naar het noorder eiland!! Heel veel plezier bij Dolly en Janieke geef ze een dikke kus van me!! X

Maartje 2017-03-11 14:14:15

Wat klinkt dat ontzettend gezellig. Doe iedereen de hartelijke groeten van ons.