Mapua

Nieuw-Zeeland, Mapua

Vandaag een lange rit van Kaikoura naar Mapua, 426 km. omdat we dwars door het binnenland moesten rijden. De weg ten noorden van Kaikoura was al dicht sinds de laatste aardbeving van november vorig jaar en de weg ten zuiden was sinds vanochtend afgesloten door de regen van gisteren.
Geluncht in Springs Junction en nog een stop gemaakt bij de Maruia Falls en tegen 18:00 uur aangekomen bij ons laatste adres op het Zuidereiland, weer een geweldig leuk huisje aan het water.
Links van de oprit een wijngaard en rechts van de oprit een kiwi-boom, die hadden we nog niet eerder gezien.
Hier vermaken wij ons wel de komende twee dagen.
Even nog een update over mijn rug; de osteopaat heeft goed zijn best gedaan, na zijn behandeling stond ik al een stuk rechter en zijn tip om tweemaal daags met een warme kruik de spieren op te warmen om soepel te krijgen werkt ook goed.
Bedankt voor de beterschap-wensen, ze hebben geholpen.

Weer geweldig mooi ! Fijn dat het weer wat beter gaat met je rug . gr

Els. 2017-03-08 12:47:17

Fijn dat het weer wat beter gaat. Weer super mooi daar.

Carool 2017-03-08 13:57:10

Goh ik heb ook al jaren een kiwiboom in mijn tuintje... Nog nooit een kiwi gezien !!!

Gerry 2017-03-08 14:08:07

P.s. mocht je geen warme kruik hebben vandaag op Internationale vrouwendag, dan heb ik misschien een tip om je warm te houden; leg tur unne Nieuwzeelander tegenaan. 😂😂

Gerry 2017-03-08 14:13:20

Wat ziet het er prachtig en ruimtelijk uit zeg. Hier een vervelende regenachtige dag gehad, kunnen jullie niet wat zon deze kant op sturen? Zal er wel lang over doen!!!!

Marij 2017-03-08 17:34:04

Alweer prachtig weer en een schitterende omgeving. Genieten!!! Zeker nu het met je rug ook weer beter gaat. Nog veel plezier en op naar het Noorder eiland. Veel kiwi's eten, vers van de boom. Vitamientjes!!!

Bep 2017-03-08 20:11:32

Wat hebben jullie al veel gezien. Alweer zo'n leuk plekje. Gelukkig dat het weer beter gaat met je rug.