Otago schiereiland bij Dunedin

Nieuw-Zeeland, Otago Peninsula

Vandaag met de auto naar Otago, het schiereiland bij Dunedin geweest.
Hier zit een Albatros-kolonie van 30 paartjes en pinguïns maar die hebben wij helaas niet gezien. Zeehonden hebben we wel een paar kunnen spotten.
Geluncht in Portobello en daarna naar Hoopers Inlet om lepelaars te spotten en Sandfly beach waar ook veel zeehonden leven.
Het was een hele klim van het hooggelegen parkeerterrein via de duinen naar beneden naar het strand. Terug was nog veel zwaarder, erg steil en heel rul zand maar we waren niet voor niets geweest. Veel zeehonden gezien en het is een prachtige omgeving.
Vanavond de laatste keer uit eten geweest in Dunedin, morgen door naar Te Anau.

Ga zo door Petra: meer foto's van vogels en andere dieren! Hoe zwaarder de wandeling, hoe meer je moet stilstaan; dat geeft jou de gelegenheid nog meer schitterende foto's te maken om te delen.

Karin Verbeek 2017-02-21 10:17:11

Weer mooi na zo een zware klim , conditie op peil brengen .gr ons xxx

Els 2017-02-21 16:35:35

Het is de inspanning waard geweest, zo te zien. Wat een geweldig land!

Dymphi Verhiel 2017-02-21 19:06:21

Wat hebben jullie een mooie vakantie! Super mooi zoals wij het kunnen bekijken. En dan te weten dat het in het echt nog mooier is dan wij het op de prachtige foto's zien. Geniet nog een tijdje van de welverdiende vakantie. Lieve groetjes Rini en Wilma.

Wilma 2017-02-21 22:07:06

Oooooohhhh, prachtig weer. Heb 't heel goed weer verder!