Auckland

Nieuw-Zeeland, Auckland

Vandaag is het zwaarbewolkt en het heeft vanochtend zelfs een beetje geregent.
Rond de middag naar Piha gegaan, een surfersparadijs aan de westkust vlakbij Auckland.
Eerst een boswandeling gemaakt bij Wai O Kahu en naar de Kitekite Falls, weer erg mooi.
Daarna bij Piha op het strand gekeken en geluncht.
Het weer is inmiddels opgeknapt maar we moeten op tijd terug naar huis want we zijn vanavond bij Robyn en Ross uitgenodigd om te komen eten.
Om bij hun te komen moeten we extra tijd uittrekken omdat er grote verkeersdrukte verwacht wordt in Auckland vanwege het concert van Adele vanavond.
Het etentje was erg gezellig, Joanne en Tony en Helen waren er ook dus drie zussen van Dolly ontmoet. De kinderen Jonno met vriendin Melissa, Timothy en Jaydn, de zoon van Leo waren er ook dus een flinke groep.
We konden zelfs nog wat horen van het concert van Adele dat buiten plaats vond, de wind stond blijkbaar onze richting uit.
Onze laatste avond Auckland was dus zeer geslaagd.
Morgen op weg naar de Bay of Islands maar onderweg eerst de Gibbs Farm bezoeken, die reservering heeft veel moeite gekost maar volgens diverse Nieuw-Zeelanders "amazing" dus erg benieuwd.

Wat n geweldig mooie natuur,en wat een belevenissen !! Dat is elke dag genieten !! Xx

Gerry 2017-03-23 13:22:52

Wat een prachtige foto's, en wat is dat genieten. Leuke familie. Dat is weer eens een andere reunie. Veel groetjes uit Waalwijk

hanny 2017-03-23 16:13:30

Weer geweldig mooi en op de achtergrond ADELE prachtig.

Els. 2017-03-23 21:44:38

Hoi Petra weer een geweldige beleving. Het zit er bijna op nog even lekker genieten en dan voorbereiden op de terug reis Tot gauw