Tongariro National Park

Nieuw-Zeeland, Tongariro National Park

Vandaag op weg naar Tongariro National Park, een rit van bijna 300 km.
Onderweg verschillende stops gemaakt om foto's te maken van de mooie omgeving en gestopt bij de Raukawa Falls waar we nog in gesprek raakten met twee Kiwi's. Ook nog gestopt bij het Makatote viaduct.
Om 16:00 uur gearriveerd bij onze cottage waar Leo en Jaydn een goed half uur later ook aankwamen.
Lekker bijgekletst, wat geborreld en 's avonds uit eten geweest.

Leuk dat jullie nu eindelijk Leo en Jaydn ontmoeten. Doe ze veel groeten!

Susanne 2017-03-15 10:45:04

Leuk dat Leo en Jaydn nu ook samen met jullie reizen. Heel veel plezier samen. Wij hebben vandaag de zware democratische taak om te gaan stemmen voor een nieuwe Tweede Kamer. Het zal jullie waarschijnlijk ontgaan zijn, maar er is hier nu veel commotie over Erdogan die ons sinds dit weekend uitscheldt voor fascisten en Nazi's. Goed dat jullie nu aan de andere kant van de wereld zitten.

Pieter 2017-03-15 11:28:29

En nog meer familie om mee samen te reizen, geniet ervan.

Dymphi 2017-03-15 17:41:47

Leuk dat jullie nu ook Leo en jaydn hebben ontmoet gezellig .

Els. 2017-03-15 21:40:54

Leuk Hermi, om gezellig met je familie onderweg te zijn Geniet er van! groetjes

Hannie 2017-03-17 09:23:11

Adembenemend de Raukawa Falls, en wat een prachtige lodge, jullie hebben al mooie huizen gehad. Nog meer familie erbij, heel gezellig!!!