Wanaka

Nieuw-Zeeland, Wanaka

Vandaag eerst maar eens lekker lang uitgeslapen. Hermi heeft de was die we gisteren gedaan hadden gestreken, wel fijn als je zo lang weg bent dat je af en toe de beschikking hebt over een wasmachine.
Na het ontbijt gewinkeld in Wanaka, lekkere verse jus d'orange gedronken bij Café Gusto ( tip van Leo ) en langs Lake Wanaka gewandeld. Het is vandaag een bewolkte dag, weinig zon en zelfs een paar druppels regen maar we mogen niet mopperen. In Nieuw-Zeeland hadden ze dit jaar een erg natte zomer en het is pas sinds een paar weken mooi weer, net op tijd voor onze komst dus. En de temperatuur is wel goed.
Nu even relaxen in ons luxe verblijf.
Vanavond weer even naar het centrum van Wanaka gewandeld om Thais te gaan eten, was erg lekker.
Op de terugweg zelfs weer wat regen gehad maar dat mag de pret niet drukken.

Wat weer mooi Petra !!!

Els. 2017-02-25 08:37:50

Wat een prachtige foto's. Geniet ervan.

Hanny 2017-02-25 12:19:35

Wat een prachtige luchten steeds weer. Zie ik het goed.... jullie krijgen een kleurtje!

Dymphi Verhiel 2017-02-25 13:29:40

Prachtig land, echt een mooie reis uitgestippeld. Geniet er van.