Lake Tekapo

Nieuw-Zeeland, Lake Tekapo

Vanochtend om 06:30 uur opgestaan om foto's van het kerkje te maken zonder toeristen. De bussen rijden hier de hele dag af en aan, sommige stoppen maar 10 minuten en zijn dan weer weg. Wij kunnen gelukkig wat langer van dit uitzicht genieten.
Vanochtend was het helemaal bewolkt maar rond de middag trok het weer open wat we deze week al meer meegemaakt hebben.
Vanmiddag de Peninsula Walkway gelopen, een hele mooie wandeling langs het Tekapo meer. Hier een filmpje waarop het lijkt dat wij alleen op de wereld waren.
Daarna nog een pilsje gedronken op een terras in het kleine centrum van Tekapo.
Vanavond genoten van onze laatste avond in ons Church House bij Lake Tekapo.
Morgen op weg naar Dunedin voor drie overnachtingen aan de oostkust.
We zijn nog geen week van huis maar hebben nu al zoveel gezien, maar goed dat we dit blog bijhouden want anders weet je in de tweede week echt niet meer wat je in de eerste week gedaan hebt.
We houden jullie op de hoogte.

Toch mooi weer een extra levenservaring rijker Petra: zo vroeg uit bed!!

Mathieu 2017-02-17 21:47:06

Morgenstond heeft goud in de mond!

Dymphi Verhiel 2017-02-17 22:30:54

Zondag a.s. mis voor moeder Verhiel Biemans in Kaatsheuvel,ik denk dat jullie dat niet op tijd gaan halen. We zullen jullie wel vertegenwoordigen. Groetjes Peter en Els.

Peter 2017-02-17 23:11:58

Nou dat ziet er mooi uit .lekker genieten van de natuur en de rust.Veel plezier

Astrid 2017-02-18 09:15:18

Wauw net begonnen en nu al een geweldige reis! Ziet er allemaal zo mooi uit! Dit is echt een once in a lifetime ervaring xxx

Diana 2017-02-18 12:02:39

Hoi Petra ziet er allemaal gezellig uit. Hele mooie dingen die je al gezien hebt. We kijken elke keer uit naar je foto's.👍😀😘

Anja van Heijst 2017-02-18 14:50:57

Oh, wat is het toch prachtig!

Ricky Hamers 2017-02-18 21:06:48

Prachtige foto's Petra. Ziet er allemaal heel relaxed uit.

Karin Verbeek 2017-02-18 23:26:57

Ziet er weer allemaal geweldig uit.Nu al na een week daar te zijn ,op naar het volgende .gr.