Verse Vis

Portugal, Vila do Bispo

In de ochtend besloot ik de bergen te trotseren te voet met een hoger tempo, oftewel, hardlopend.
Dat was .. zwaarder dan ik dacht. Maar het was voltooid en nog best een nette tijd.
Aansluitend gezwommen in het zwembad (helemaal prive, want het andere apartment waar je het mee deelt was vanochtend vertrokken, en pas morgen komen er nieuwe mensen).

Smiddags op aanraden van Robert(en Dawn) naar Sagres gereden 'de haven in, langs de slagbomen want niemand houd je daar toch tegen en dan op de markt je verse vis kiezen die ze dan in een bar boven de markt direct voor je kunnen klaarmaken'.
Goeie tip, niks aan gelogen, de vis was dus super vers :-) Sagres is overigens een erg leuk dorp, beetje 'Ibiza style' met veel surf-scholen en bijbehorende surf-jeugd.

Voor de avond een 'frango' (portugese kip) gekocht en lekker opgegrilled bij het huisje. Smaakte top!

Wat een heerlijke culinaire hoogstandjes. Dat valt in Nederland nooit te evenaren... zo een Portugese kip bv eco/bio als het maar zijn kan. Dat is pas genieten! Het water loopt me in de mond...